SnipinTerminator Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Waar kan ik de paardenrennen vinden in San Andreas? Ik heb echt de zoekfunctie en Google gebruikt maar kan niets vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coentjuu Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ergens in los santos geloof ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Je hebt in verschillende plaatsen/plaatsjes beddings shops ofzo. Je kan het herkennen aan een blauwe winkel met een paard op de muur geschilderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spikey Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Downtown Los Santos - zowat in het centrum dus - daar heb je aan de linkerkant (als je vanuit Ganton komt) van een lange weg zo'n blauwe gambleshop. Zorg wel dat je eerst wat van die hoefijzers verzamelt dat verhoogt je winkans aanzienlijk Bewerkt: 21 juli 2005 door Spikey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Je hoeft trouwens niet te winnen om het spel 100% uittespelen hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 De methode die veel mensen gebruiken om aan veel geld te komen is: 1) Opslaan. 2) Naar de paardenrennen gaan en zoveel mogelijk geld inzetten op het paard dat zoveel mogelijk uitkeert. 3a) Als je wint: vier feest, je bent miljounair! 3b) Als je verliest: savegame loaden en ga naar stap 2). Er zit in Los Santos paardenrennen onder één van de grote kruispunten, ik ben alleen vergeten welke :rolleyes: ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Bij die rode punt in de buurt. Daar moet je eens goed gaan zoeken. Hij ligt gewoon aan de grote weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Er is er ook 1 in Montgomery, je kan gewoon kijken op de map die je bij het spel hebt gekregen, naar de blauwe cirkels met een paard er in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Waarom kijk je gewoon niet op de kaart die je bij het spel gekregen hebt? Het staat aangeduid met een blauw paard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Dat zeg ik SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Dat zeg ik SayHello! Als ik op Add Reply drukte had jij nog niet gepost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ben je ook niet zo'n snelle typer Njah, hij heeft iig antwoord op zn vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SnipinTerminator Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Bedankt, heb nu in ongeveer 10 min 4 miljoen erbij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Bedankt, heb nu in ongeveer 10 min 4 miljoen erbij! hoeveel horceshoes heb je al? scheelt da als je er veel hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 hoeveel horceshoes heb je al? scheelt da als je er veel hebt? Ja, je hebt dan veel meer winkansen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.