Jump to content

Paardenrennen

SnipinTerminator

Recommended Posts

ik las ook ergens dat je die paarden kunt beinvloeden door op X te tappen de hele tijd (op de ps2)

helpt dat ook echt of is het gewoon random? dat de computer gewoon elke keer een andere paard uitkiest?

Delen op andere websites

ik las ook ergens dat je die paarden kunt beinvloeden door op X te tappen de hele tijd (op de ps2)

helpt dat ook echt of is het gewoon random? dat de computer gewoon elke keer een andere paard uitkiest?

Volgens mij helpt de hele tijd op x drukken niet hoor :)

het aantal hoefijzers wel, die geven luck.

Greetz jowx ;)

Delen op andere websites

Greetz jowx ;)

Hoefijzers geven geen luck. Ik kreeg $100.000 en een SMG, M4, Satchel Charges en een Combat Shotgun toen ik de Hoefijzers/Horseshoes had gedaan.

Als ik het goed heb krijg je geen luck van een collectable.

Beloning Horseshoes

Edit: Wie zegt dat je luck meter ervan omhoog gaat? Het kan best waar zijn hoor, maar ik heb hier nog nooit van gehoord.

PS: Je hoeft echt niet achter elke zin een smiley te zetten hoor ;) .

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Greetz jowx ;)

Hoefijzers geven geen luck. Ik kreeg $100.000 en een SMG, M4, Satchel Charges en een Combat Shotgun toen ik de Hoefijzers/Horseshoes had gedaan.

Als ik het goed heb krijg je luck van oysters of helemaal niet van een collectable.

kijk ergens bij je stats in het pauze menu.

daar staat luck met een getal erachter.

hoefijzers geven dus wel luck.

maar luck is geen garantie voor altijd winst.

Greetz jowx B)

Edit: Er staat idd niks bij beloning, je krijgt 20 luck voor elke hoefijzer. ;)

@Big Smoke: ik vind die smiley's leuk, maar ik haal ze wel weg!

Bewerkt: door jowx
Delen op andere websites

ik heb een keer gehad toen ik san andreas net had en ongeveer 5% pas gespeeld had dat ik ook een paardenrace deed , en ik had nog geen één horceshoe.

ik drukten de heletijd op B en toen had ik em gewonnen en dat was de eerste keer dat ik de race deed.

kweet ok niet precies hoe et zit :rolleyes: :)

Delen op andere websites

Ik heb het nagekeken zonder hoefijzers gaan paardenrennen 5000$ ingezet 4/8 gewonnen.

Met alle hoefijzers ook 5000$ ingezet 7/8 gewonnen dit helpt wel degelijk.

En ik heb het gevoel dat je paard sneller gaat als je x tapt op ps2 versie.

Delen op andere websites

Ik heb 0 hoefijzers maar ik las hier ooit ergens dat iemand altijd ze geld inzette op het paard met de gekste naam, dat heb ik ook geprobeert en volgens mij klopt het wel, het zijn trouwens best grappige namen :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...