eXperion Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ik wist daar helemaal niet van maarja, ik ben er maar een keer in geweest en dat was toen ik al de horseshoes had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik las ook ergens dat je die paarden kunt beinvloeden door op X te tappen de hele tijd (op de ps2) helpt dat ook echt of is het gewoon random? dat de computer gewoon elke keer een andere paard uitkiest? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik las ook ergens dat je die paarden kunt beinvloeden door op X te tappen de hele tijd (op de ps2)helpt dat ook echt of is het gewoon random? dat de computer gewoon elke keer een andere paard uitkiest? Volgens mij helpt de hele tijd op x drukken niet hoor het aantal hoefijzers wel, die geven luck. Greetz jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) ik las ook ergens dat je die paarden kunt beinvloeden door op X te tappen de hele tijd (op de ps2)helpt dat ook echt of is het gewoon random? dat de computer gewoon elke keer een andere paard uitkiest? Volgens mij helpt de hele tijd op x drukken niet hoor het aantal hoefijzers wel, die geven luck. Greetz jowx Hoefijzers geven geen luck. Ik kreeg $100.000 en een SMG, M4, Satchel Charges en een Combat Shotgun toen ik de Hoefijzers/Horseshoes had gedaan. Als ik het goed heb krijg je geen luck van een collectable. Beloning Horseshoes Edit: Wie zegt dat je luck meter ervan omhoog gaat? Het kan best waar zijn hoor, maar ik heb hier nog nooit van gehoord. PS: Je hoeft echt niet achter elke zin een smiley te zetten hoor . Bewerkt: 21 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) ik las ook ergens dat je die paarden kunt beinvloeden door op X te tappen de hele tijd (op de ps2)helpt dat ook echt of is het gewoon random? dat de computer gewoon elke keer een andere paard uitkiest? Volgens mij helpt de hele tijd op x drukken niet hoor het aantal hoefijzers wel, die geven luck. Greetz jowx Hoefijzers geven geen luck. Ik kreeg $100.000 en een SMG, M4, Satchel Charges en een Combat Shotgun toen ik de Hoefijzers/Horseshoes had gedaan. Als ik het goed heb krijg je luck van oysters of helemaal niet van een collectable. kijk ergens bij je stats in het pauze menu. daar staat luck met een getal erachter. hoefijzers geven dus wel luck. maar luck is geen garantie voor altijd winst. Greetz jowx B) Edit: Er staat idd niks bij beloning, je krijgt 20 luck voor elke hoefijzer. @Big Smoke: ik vind die smiley's leuk, maar ik haal ze wel weg! Bewerkt: 21 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 als je de missies van catalina gedaan hebt, zegt ze in een van de missies dat je haar leert kennen, and a betting shop in montgomery.. dat is dat paardengok ding.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Was al gezegd door Tjappie. Beter het topic lezen voordat je post. Nog informatie over horseshoes: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=3734&hl= http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8384&hl= Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik heb een keer gehad toen ik san andreas net had en ongeveer 5% pas gespeeld had dat ik ook een paardenrace deed , en ik had nog geen één horceshoe. ik drukten de heletijd op B en toen had ik em gewonnen en dat was de eerste keer dat ik de race deed. kweet ok niet precies hoe et zit :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ik heb het nagekeken zonder hoefijzers gaan paardenrennen 5000$ ingezet 4/8 gewonnen. Met alle hoefijzers ook 5000$ ingezet 7/8 gewonnen dit helpt wel degelijk. En ik heb het gevoel dat je paard sneller gaat als je x tapt op ps2 versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ik heb 0 hoefijzers maar ik las hier ooit ergens dat iemand altijd ze geld inzette op het paard met de gekste naam, dat heb ik ook geprobeert en volgens mij klopt het wel, het zijn trouwens best grappige namen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.