Jump to content

WK 2014 subforum geopend!

Recommended Posts

Geplaatst:

160px-WC-2014-Brasil.svg.png

Wereldkampioenschap voetbal 2014

Voetbal leeft. De oranje en rode gekte gaat weer beginnen. Wie zijn wij om ons hier niet eveneens schuldig aan te maken? ^_^

Net als twee jaar geleden met het EK, hebben wij een subforum geopend speciaal voor het kampioenschap voetbal. Leden die niets met voetbal hebben; blijf er lekker weg! Leden die, net als ik, enorm genieten van een WK, die houden van de broederschap die het veroorzaakt, de spanning in de onderbuik en de enorme hoop op een succes, kunnen hun hart ophalen in dit subforum!

Het subforum staat onder leiding van de WK 2014 crew, Jesperkaj en Dutchy3010, evenals de Lifestyle crew, Guardian1980 en SpacyColours.

Tijdens het WK zal met het WK 2014-team een voorbeschouwing worden gegeven van elke wedstrijd. Deze zal worden geplaatst in het betreffende poule-topic. Het WK 2014-team bestaat uit de WK 2014-crew, Cabyon, Froodooo, Guardian1980, MegaPilot, thebig, Venzio en Visser23.

In het subforum is genoeg te beleven. Gok bijvoorbeeld welk land wereldkampioen wordt of welke speler topscorer wordt van het wk. Daarnaast is voor elke poule een apart topic aangemaakt (Nederland, België). Verder kan je uiteraard lekker kleppen over het WK in de kantine en een liedje opzetten middels de jukebox.

Voor het WK begint is er natuurlijk al genoeg te doen, zo kan je je mening geven over de voorselecties (Oranje, Rode Duivels, overige landen), of over de voorbereidingen (Nederland, België, overige landen).

Uiteraard mag je ook zelf topics aanmaken mocht je ergens anders over willen discussiëren. Maar lees voordat je post wel even de regels door!

Wij wensen jullie allemaal heel veel plezier met het WK en het hiermee verband houdende subforum!

Namens het WK 2014-team,

Jesperkaj & Dutchy3010

Geplaatst:

Wat is dit voor openingspost :N

Anyhow, ik ben blij met dit nieuwe (ofc. tijdelijke?) subforum. Mij ga je er normaal wel veel in zien :D

Geplaatst:

Wat is dit voor openingspost :N

What's up? :-(

Heuj, dit is wel awesome!

De contest blijft dan in contest staan of gaat die ook verhuizen? :D

Die blijft staan. Ik maak zo wel een topic met een verwijzing.

En waar is dat subforum van Roland Garros!? :(

Tijd om een topic aan te maken? ^_^

Geplaatst:

Oranje is niet goed, want dan voelen de Belgen zich ondergewaardeerd. :-(

Rood is niet goed, want dan voelen de Hollanders zich ondergewaardeerd. :-(

Afwisseling is niet goed, want dan is het kleurgebruik niet goed. :-(

Tough life as an administrator. :cry:

Geplaatst:

Oranje is niet goed, want dan voelen de Belgen zich ondergewaardeerd. sad2.gif

Rood is niet goed, want dan voelen de Hollanders zich ondergewaardeerd. sad2.gif

Afwisseling is niet goed, want dan is het kleurgebruik niet goed. sad2.gif

Tough life as an administrator. traantjes.gif

Het spijt me, ik neem mijn woorden terug. Ik vind het schitterend.

Geplaatst:

Prima subforum hoor, ook nette organisatie. In dit subforum ben ik vaak te vinden, denk ik. :puh:

Geplaatst:

Ik ben er niet in te vinden, maar dat heeft zo z'n redenen :puh:. Prima idee, prima uitvoering.

Geplaatst:

Ik ben er niet in te vinden, maar dat heeft zo z'n redenen :puh:. Prima idee, prima uitvoering.

Ik ben wel benieuwd naar je redenen. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...