Dotz Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 (bewerkt) In navolging van dit topic maak ik dit topic aan :3, wees gerust! Als alles goed verloopt is dit het laatste topic wat ik aanmaak betreffende dit embleem ! Ik zou graag nog twee versies van dit logo zien. Versie 1 De eerste versie die ik zou willen zien is een versie waarbij de tekst niet zwart maar wit is en er nog een witte rand om de cirkel zit. Versie 2 Bij de tweede versie moet de tekst wel zwart blijven maar moet er een witte achtergrond komen op de afbeelding. De achtergrond moet rechthoekig zijn aan de onderkant maar met het ronde embleem mee ronden aan de bovenkant waardoor er een witte rand aan de bovenkant zit. Daarbij bedoel ik het zoals onderstaande afbeelding, waarbij het grijze vlak transparant is. (en de gehele afbeelding wat netter afgewerkt is, natuurlijk ) Optioneel De volgende dingen zijn niet per se nodig maar zou ik wel waarderen: De tekst ''Jägerbal'' zou net zo breed mogen zijn als de cirkel (dus groter) De ''b'' van de tekst ''Jägerbal'' zou iets smaller mogen zijn, zodat de opening van de ''b'' net zo smal is als die van de letters ''a'' en ''g''. Bewerkt: 24 mei 2014 door Dotz Reageren
Venzio Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Ik begrijp niet precies wat je wilt bij versie 2. Ik heb versie 1 wel gemaakt, moet je even zeggen of het zo goed is: http://www.imgdumper.nl/uploads7/5381e40fa58f5/5381e40f97292-jagerball2.png Als hij nog niet helemaal goed is, laat het dan even weten want dan pas ik hem aan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.