Jump to content

Mis ik een stuk?

Mister Fuji

Recommended Posts

Wat ik mij dus afvroeg, toen ik de plaatjes van voor de release doorkeek, waar dit plaatje is genomen? Ik vermoed dat het het dure huis in de Vinewood Hills moet voorstellen (niet die van Madd Dogg, die ander) maar die heeft van mij een heel ander interieur.

post-66-1121933557.jpg

Delen op andere websites

Goed gevonden!

Hoe is hij er in godsnaam ingekomen.

En waarom ziet het er in het spel anders uit.

Je hebt niks gemist uit het spel ofzo want niemand komt in dat huis op een normale manier.

Delen op andere websites

Ik heb nog een screenshot gevonde waarop je dat interieur ziet maar dan van buitenaf. Er staat ook water in het zwembad.

KLIK

Mischien was het de bedoeling dat hier een contactpersoon woonde.

Omdat het zo mooi ingericht is.

Delen op andere websites

Het was toch (heb ik ooit gelezen) een screen van R* om te laten zien hoe gedetileerd (ofzoiets, ik bedoel ermee hoe precies) de meubels eruitzien? Dit was een screen voordat GTA SA werd uitgebracht, het is uiteindelijk dus een stuk minder geworden.

Delen op andere websites

ik heb het huis gevonden maar er staat inderdaad geen water in het zwembad:

screens:

gallery564rf.th.jpg

gallery577kz.th.jpg

gallery582sz.th.jpg

gallery593bb.th.jpg

gallery597nw.th.jpg

gallery605al.th.jpg

gallery612yk.th.jpg

ik weet nagenoeg zeker dat dit het huis in kwestie is maar zo te zien hebben ze het toch nog binnen veranderd

Delen op andere websites

nice work ikkes :D Wel zonde, het huis op de eerste screens ziet er leuker (en orgineler) uit, dit interieur hebben nog 10 andere huizen in het spel :(

Het is ook best wel lastig om voor elk huis een ontzettend gedetaileerd en uniek interieur te maken.

Dan zou het spel nu nog niet uitzijn!

@ ikkes,

Goed gevonden, gelukkig kan je er in zeg :D .

Delen op andere websites

Ja, dat is waar :) Maar als ze eerst een origineel interieur hebben gemaakt voor een paar screens en daarna bij de uiteindelijke versie een standaard interieur hebben neergezet ... dat vind ik wel zonde eigelijk :(

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...