Mister Fuji Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Wat ik mij dus afvroeg, toen ik de plaatjes van voor de release doorkeek, waar dit plaatje is genomen? Ik vermoed dat het het dure huis in de Vinewood Hills moet voorstellen (niet die van Madd Dogg, die ander) maar die heeft van mij een heel ander interieur. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Het lijkt op die huis op Vinewood niet die van Madd Dogg. Mischien leek het er eerst zo uit en heeft later R* het veranderd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Goed gevonden! Hoe is hij er in godsnaam ingekomen. En waarom ziet het er in het spel anders uit. Je hebt niks gemist uit het spel ofzo want niemand komt in dat huis op een normale manier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ik heb nog een screenshot gevonde waarop je dat interieur ziet maar dan van buitenaf. Er staat ook water in het zwembad. KLIK Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ik heb nog een screenshot gevonde waarop je dat interieur ziet maar dan van buitenaf. Er staat ook water in het zwembad.KLIK Mischien was het de bedoeling dat hier een contactpersoon woonde. Omdat het zo mooi ingericht is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 rechts op de screenshot zie je een hoge toren, als je daar in de buurt gaat zoeken vind je het huis misschien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik ga vanmiddag even zoeken ik ben benieuwd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Het was toch (heb ik ooit gelezen) een screen van R* om te laten zien hoe gedetileerd (ofzoiets, ik bedoel ermee hoe precies) de meubels eruitzien? Dit was een screen voordat GTA SA werd uitgebracht, het is uiteindelijk dus een stuk minder geworden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik heb het huis gevonden maar er staat inderdaad geen water in het zwembad: screens: ik weet nagenoeg zeker dat dit het huis in kwestie is maar zo te zien hebben ze het toch nog binnen veranderd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 nice work ikkes Wel zonde, het huis op de eerste screens ziet er leuker (en orgineler) uit, dit interieur hebben nog 10 andere huizen in het spel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 nice work ikkes Wel zonde, het huis op de eerste screens ziet er leuker (en orgineler) uit, dit interieur hebben nog 10 andere huizen in het spel Het is ook best wel lastig om voor elk huis een ontzettend gedetaileerd en uniek interieur te maken. Dan zou het spel nu nog niet uitzijn! @ ikkes, Goed gevonden, gelukkig kan je er in zeg . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjapie Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ja, dat is waar Maar als ze eerst een origineel interieur hebben gemaakt voor een paar screens en daarna bij de uiteindelijke versie een standaard interieur hebben neergezet ... dat vind ik wel zonde eigelijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 dat i shet zeker. het had veel mooier geweest als ze het zo gelaten hadden als op de screens <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Dit was ongeveer zoal in het begin van het spel bekend. En er waren ook al pics geplaatst. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts