Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 (bewerkt) Ergens vlakbij het nudisten kamp in mountain state wildness zit een gat in de rotswand met een kampvuur, een schedel van een bizon en allerlei vreemde tekeningen. Ik weet niet wat het is maar volgens mij hoort het bij de tekening die je bovenop Mount Chilliad kan vinden in de lift cabine. Bewerkt: 25 mei 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Dat was al langer bekend. Blijkbaar kan je er uiteindelijk, om een of andere manier in gaan, maar vraag me niet hoe Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Door eerst [] te drukken en dan O, dat je er doorheen 'valt' Reageren
thebig Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Ik heb het ook al eerder gezien, als je voorbij de kustlijn vliegt in de nacht valt het best op. Geen idee wat de precieze betekenis is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.