thebig Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Met het WK voor de deur, de Rode Duivels die eindelijk nog eens geplaatst zijn en aangezien ik een klein jobje heb in de WK-sectie, heb ik besloten voor de eerste keer een aanvraag te doen voor een handtekening. Het thema spreekt voor zich, maar ik heb toch eventjes samengevat wat er allemaal in moet: Type: Handtekening Grootte: Ongeveer grootte van m'n huidige handtekening zou perfect zijn. Tekst: 'The Ball Is Round' (naar )Kleur: Rood moet toch wel overwegend aanwezig zijn, wegens Rode Duivels. Voorbeeld: Je mag het eigenlijk wat vrij in elkaar zetten. De tekst moet er op (in het geel dacht ik, naar de Belgische Vlag), het logo van de Rode Duivels (de vorm moet erin verwerkt zijn, moet niet per sé dit logo zijn). Voor de rest mag je je fantasie de vrije loop laten gaan. Zou het fijn vinden als de handtekening dit soort sfeer in zich had: klik Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Maakt de achtergrond wat uit? En gewoon de 500px x 150px? Reageren
thebig Geplaatst: 24 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Maakt niet zoveel uit, ik wil gewoon wat dezelfde sfeer als in de afbeelding die ik in de beschrijving heb gezet. 500x150 is wel goed, denk ik, als dat de normale grote is van een handtekening. Reageren
Niked Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 (bewerkt) leuk idee nu met het wk Bewerkt: 24 mei 2014 door skullz-000 Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Zal er vanmiddag of morgen mee aan de slag gaan, heb nu geen computer tot mijn beschikking. Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 (bewerkt) Kijk eens aan; Bewerkt: 25 mei 2014 door Visser23 Reageren
thebig Geplaatst: 25 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Ontwerpen die wél aan de omschrijving voldoen mogen nog altijd gepost worden Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Heb wat geknutseld voor je. Echter vond ik de witte randjes boven de tekst niet zo heel goed staan, maar jij wilt het graag in die stijl. Heb dus eentje mét randjes en eentje zonder. Met randjes Zonder randjes Aanpassingen zijn altijd mogelijk. Groetjes! Reageren
thebig Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Zonder de randjes is het beter, inderdaad. Ziet er goed uit, ik ben tevreden over het resultaat. Ik zal die wel nemen. Bedankt voor de moeite! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Dus ik hoef er geen meer te maken? Reageren
thebig Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Je mag het altijd doen, als je zin hebt om iets te maken en geen idee hebt. Als hij mooier is, dump ik die van Cabyon meteen Maar voorlopig ga ik voor deze. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.