Votair Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Gegroet, Ik zou graag een signature willen waar een aap & een schaap (plaatjes) op staan. Grootte: 500x150 Tekst: In het midden mijn naam: Votair Achtergrond: Maakt niet heel veel uit, als het maar wel een vette achtergrond is! Alvast heel erg bedankt!! Groeten, Votair Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 (bewerkt) Heb even snel 2 versies in elkaar geknutseld: Als je nog wensen hebt mbt bijvoorbeeld de schaduw, de tekst of de afbeeldingen, ik hoor het graag! Bewerkt: 26 mei 2014 door TheDutchWesley Reageren
Votair Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Heb even snel 2 versies in elkaar geknutseld: Als je nog wensen hebt mbt bijvoorbeeld de schaduw, de tekst of de afbeeldingen, ik hoor het graag! Wow, super man! Zou je alleen wel de achtergrond willen veranderen in iets vets? Voorderest super nice! Bedankt man!! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Heb even snel 2 versies in elkaar geknutseld: Als je nog wensen hebt mbt bijvoorbeeld de schaduw, de tekst of de afbeeldingen, ik hoor het graag! Wow, super man! Zou je alleen wel de achtergrond willen veranderen in iets vets? Voorderest super nice! Bedankt man!! In wat voor soort? Druk, rustig of iets anders? Reageren
Votair Geplaatst: 27 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 (bewerkt) Heb even snel 2 versies in elkaar geknutseld: Als je nog wensen hebt mbt bijvoorbeeld de schaduw, de tekst of de afbeeldingen, ik hoor het graag! Wow, super man! Zou je alleen wel de achtergrond willen veranderen in iets vets? Voorderest super nice! Bedankt man!! In wat voor soort? Druk, rustig of iets anders? Een rustige achtergrond, alsjeblieft Edit: Wesley, ben je er nog? Bewerkt: 29 mei 2014 door Votair Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 juni 2014 Rapport Geplaatst: 26 juni 2014 Ja, wat voor achtergrond wil je precies? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 juni 2014 Rapport Geplaatst: 26 juni 2014 (bewerkt) ik heb er hier een paar: de naam en de kleur van de explosie kan ik altijd veranderen! P.S. mijn excuses voor de dubbelpost. Bewerkt: 26 juni 2014 door TheDutchWesley Reageren
Votair Geplaatst: 26 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2014 Haha, geniaal die neem ik! Bedankt Wesley!! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 juni 2014 Rapport Geplaatst: 26 juni 2014 (bewerkt) Ik heb het wat simpel gelaten: [img=http://abload.de/img/votair1ujjw.png] De tekst is blauw aangezien je leider bent van The Blue Bullets Bewerkt: 27 juni 2014 door ERRWINS Reageren
Votair Geplaatst: 27 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 (bewerkt) Sorry Wesley, maar ik vind de signature die ERRWINS gemaakt heeft toch veel leuker dan de jouwe. Maar wel bedankt! Bewerkt: 27 juni 2014 door Votair Reageren
Votair Geplaatst: 27 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 ERRWINS, geniale signature. Briljant!! Reageren
JustHano Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Er staat wel een klein grammaticafoutje in de sig. die Erwin gemaakt heeft, meervoud van sheep blijft namelijk gewoon sheep en niet 'sheeps' Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Link en afbeelding aangepast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.