Dexist Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Geheel in style van Brazilië/WK Ik kan je geen professionele kritiek geven, maar ik vind hem er erg mooi uit zien.Tekst komt mooi tot uiting, en de kleuren zijn erg mooi. Wel vind ik de linkerkant wat te donker, had van mij ook de kleuren van de rechterkant kunnen gebruiken. Maar dat is mijn enige punt van kritiek Voor de rest een topper. 8/10 geef ik je. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Heel vet gedaan. De kleuen passen goed bij elkaar en de effecten zijn gebalanseerd De linker hoek vind ik nog wel wat kaal. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Ik vind 'm werkelijk schitterend. Goeie kleurkeuze, goeie "licht"-effectjes, de beker zit er redelijk goed in verwerkt. All-round vind ik hem prachtig, alleen zou de sig imo beter zijn als die minder lang was, dat denk ik althans Ik geef je hier een 9/10 op! Jammer dat ik hem niet kan gaan gebruiken Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Ik vind dit een heel fraaie signature. Je schept een prettige, warme sfeer met een tikkeltje mysterie. Mix van wereldbeker en vlag komt goed uit de verf, tekst is ook prima. De linkerkant is inderdaad nog wat donker vergeleken met rechts, maar ik vind dat eigenlijk wel wat hebben. Reageren
U b i y t s a Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Na een lange tijd weer iets! Op zich is hij best aardig gelukt, maar er zitten een aantal details in die gewoon matig zijn uitgewerkt. Zo heb je bijvoorbeeld 'Ordem e progresso' er heel slordig ingezet, hij loopt niet evenredig met de blauwe cirkel. Daarnaast heb je iets teveel geknoeid met filters en instellingen waardoor je rechts van de cirkel bijvoorbeeld een wit vlak heb gecreëerd. Ik ben geen fan van je gebruikte kleuren; het straalt geen Brazilië uit. Toch vind ik het nog knap dat je van zoiets simpels iets kunt maken wat ook wel weer opvalt. Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Bedankt iedereen voor zijn/haar reactie! Na een lange tijd weer iets! Op zich is hij best aardig gelukt, maar er zitten een aantal details in die gewoon matig zijn uitgewerkt. Zo heb je bijvoorbeeld 'Ordem e progresso' er heel slordig ingezet, hij loopt niet evenredig met de blauwe cirkel. Daarnaast heb je iets teveel geknoeid met filters en instellingen waardoor je rechts van de cirkel bijvoorbeeld een wit vlak heb gecreëerd. Ik ben geen fan van je gebruikte kleuren; het straalt geen Brazilië uit. Toch vind ik het nog knap dat je van zoiets simpels iets kunt maken wat ook wel weer opvalt. Bedankt voor je kritiek. De tekst 'Ordem e progresso' heb ik er niet slordig ingezet, dat was al in de stock zo. (klik) Ik heb 'm zo ingelaten omdat ik het wel speels vond staan. Dat witte vlak klopt wel, 'k snap wat je bedoelt, dat moet inderdaad beter. Op het gebied van de gebruikte kleuren ben ik het oneens met je kritiek, ik vind dat dit wel een soort mystiek uitstraalt rond het thema WK: Brazilië is als een glazen bol, we hebben geen idee wat er gaat komen, wie gaat winnen en daarom vond ik dit wel gepast. Reageren
RMJ Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Ik moet zeggen ik het eens ben met ubitsa, sorry haha. het lijkt alsof je er ''teveel'' aan hebt willen doen. Reageren
U b i y t s a Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Bedankt iedereen voor zijn/haar reactie! Na een lange tijd weer iets! Op zich is hij best aardig gelukt, maar er zitten een aantal details in die gewoon matig zijn uitgewerkt. Zo heb je bijvoorbeeld 'Ordem e progresso' er heel slordig ingezet, hij loopt niet evenredig met de blauwe cirkel. Daarnaast heb je iets teveel geknoeid met filters en instellingen waardoor je rechts van de cirkel bijvoorbeeld een wit vlak heb gecreëerd. Ik ben geen fan van je gebruikte kleuren; het straalt geen Brazilië uit. Toch vind ik het nog knap dat je van zoiets simpels iets kunt maken wat ook wel weer opvalt. Bedankt voor je kritiek. De tekst 'Ordem e progresso' heb ik er niet slordig ingezet, dat was al in de stock zo. (klik) Ik heb 'm zo ingelaten omdat ik het wel speels vond staan. Dat witte vlak klopt wel, 'k snap wat je bedoelt, dat moet inderdaad beter. Op het gebied van de gebruikte kleuren ben ik het oneens met je kritiek, ik vind dat dit wel een soort mystiek uitstraalt rond het thema WK: Brazilië is als een glazen bol, we hebben geen idee wat er gaat komen, wie gaat winnen en daarom vond ik dit wel gepast. Speels en onkunde is niet hetzelfde. De persoon die de stock heeft gemaakt heeft het er dan gewoon slecht in geplaatst, dat kan jij dan verbeteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.