BelgiumRedDevils Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Beste forumleden Onlangs speel ik terug GTA IV (en de Episodes) op de computer. Ik vroeg mijn af of mijn muziek, dat op Independence FM staat, mogelijk kon afgespeeld worden in de Maisonette 9 i.p.v. standaard Electro-choc? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Als het mogelijk is, dan is het via een modificatie. Bij deze dus verplaatst naar het modding forum. Ik heb een beetje gegoogled voor jou en kwam ParrotBay Radio tegen, welke dit schijnbaar mogelijk maakt. Give it a try. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 25 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Als het mogelijk is, dan is het via een modificatie. Bij deze dus verplaatst naar het modding forum. Ik heb een beetje gegoogled voor jou en kwam ParrotBay Radio tegen, welke dit schijnbaar mogelijk maakt. Give it a try. In orde! Bedankt, op het eerste zicht lijkt het moeilijk om te installeren maar zoals je het al zegt, I will give it a try Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.