Dexist Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 (bewerkt) Ik ben ook wel eens toe aan een nieuw signature:Allereerst het plaatje: Er mag geknipt worden in het plaatje, zolang het vosje in zijn geheel mee komt. Ik wil graag mijn naam (Dexist) er op hebben, in een mooi strak duidelijk lettertype, bijvoorbeeld een glasachtig iets. Probeer maar wat moois. "Dexist" moet beginnen onder de kin/bij de borst van het vosje, Als het kan de "D" van Dexist een beetje verscholen achter het vosje. Als dit niet lukt dan gewoon zo dicht mogelijk op het vosje. Over de rand: Ik weet niet of ik het mooi ga vinden, dus als het kan doe maar 2 versies. Een met en een zonder rand. Of een rand die vervaagt met de achtergrond. Kijk maar. De grootte van de signature, de max afmetingen voor hier op het forum. Verder geen fratsen, gewoon de kleuren behouden van het plaatje. Bewerkt: 26 mei 2014 door Dexist Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Ik wil morgen wel eens een kijkje nemen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 mei 2014 Rapport Geplaatst: 25 mei 2014 Ik heb het wat simpel gehouden aangezien ik niet heel bedreven ben met Photoshop. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Ik wil morgen wel eens een kijkje nemen. Ok mooi Ik heb het wat simpel gehouden aangezien ik niet heel bedreven ben met Photoshop. Ja idd net iets te simpel , en je hebt er ook een filter overheen gedaan?, dat had niet gehoeven . Maar iig bedankt voor de moeite. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 (bewerkt) zelf ook even iets in elkaar geschroefd Meer kan ik nog niet in photoshop dus het is een vrij simpel iets Dus wie zich geroepen voelt mag nog steeds een voor me maken Bewerkt: 26 mei 2014 door Dexist Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Het is misschien maar even wat geknoei, maar je kan er misschien al mee voort. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Het is misschien maar even wat geknoei, maar je kan er misschien al mee voort. Oeh die is best mooi, ondanks de ander kleuren . Reageren
Dexist Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Hoe heb je btw de tekst achter het vosje gekregen. Heb je gewoon heel secuur het vosje omlijnt? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Die twee afbeeldingen (tekst en achtergrond) kan je volgens mij in elkaar invoegen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Hoe heb je btw de tekst achter het vosje gekregen. Heb je gewoon heel secuur het vosje omlijnt? Ctrl+shift+alt+e en dan denk ik alles uit gummen tot aan het vosje en dan Dexist een layer eronder plaatsen Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Eigenlijk plaats je gewoon een masker op de tekstlaag. Een masker bepaalt welke delen van de laag zichtbaar zijn en welke niet, en het blijft altijd aanpasbaar, zodat je geen deel van je laag kwijt bent, en hem eventueel ook niet naar pixels moet omzetten. Ik heb dat masker dus zo ingesteld dat het deeltje van de tekst dat boven de vos uit kwam, onzichtbaar werd, maar in principe is het er nog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.