Jump to content

Bas gaat Vissen

Recommended Posts

Geplaatst:

Bassieboy, jammer dat je hier nu ook mee kapt. Bedankt voor je inzet, en ook bedankt om me te introduceren en wegwijs te maken bij OWN.

Visser, veel succes knul!

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thundercover

2

• Michael

2

• ERRWINS

1

• Dutchy3010

1

Geplaatst:

Bas, je was me er ene. Je hebt uitstekend werk verricht. Jammer dat je stopt. Hopelijk houden we contact.

Visser, welkom terug op de positie waar je hoort te zitten.

Geplaatst:

Ik vind het een erg dapper en overdacht besluit Bas. :tu: Soms moeten knelpunten en wegen gesloten worden om de doorstroom op andere wegen te bevorderen. Ik wens je dan ook vanzelfsprekend veel succes met het nieuwe beleid waar je vierkant achter staat.

Zoals mijn Surinaamse wiskundedocent tegen mij zei "jij gaat vruchten plukken!"*

Daarbij vind ik het een goed idee van Venzio om een leuk nummertje voor je te plaatsen :D

*

maar hopen dat hij niet op de importpool doelde, maar op het gezegde...

media_xl_834108.jpg

Geplaatst:

Bas, je hebt duidelijk inzet getoond in de periode dat je de crew mocht bijstaan. Maar vrije tijd is natuurlijk ook zeer belangrijk, dus het is je absoluut gegund. :)

En natuurlijk vergeet ik Visser niet! Je hebt jezelf al eerder bewezen dus het is vanzelfsprekend dat dat nu ook weer zal zijn. ;)

Geplaatst:

Nogmaals jammer dat je stopt, Bas. Ik wist het helaas al wel een tijdje. Veel succes met andere dingen en kom nog een keer langs want je bent voor mij echt een van de aardigste mensen van het forum.

Geplaatst:

Jammer dat je weggaat Bas, je was altijd een aardige en bovendien goede moderator. Visser succes met je nieuwe functie!

Geplaatst:

Allereerst wil ik Bassie bedanken voor zijn tijd en taken als moderator. Deze heb je prima uitgevoerd! Jammer dat je stopt als moderator, Bas!

Daarnaast, bedankt voor de reacties! :)

Ik feliciteer en wens Visser veel succes met zijn nieuwe rol als moderator, als nieuwe moderator van zes forums heb je dat ook wel nodig!

Haha, ik ben het toevallig al eens eerder geweest van games, toen er nog meer fora waren. Komt goed! Bedankt overigens! :puh:

Geplaatst:

Jammer dat je hebt besloten om te stoppen als Moderator, Bas. Het is een beslissing die je niet zomaar kan nemen, dus daar heb ik wel respect voor. Bedankt en hopelijk tot snel. :cya:

Vuurschokje, welkom terug bij de crew. Gelukkig hoeven we je niet meer rond te leiden en wil ik je (alweer) succes wensen met je taken. :)

Geplaatst:

Bassie, je was voor mij een fijne collega en je blijft voor mij een toffe peer. Bedankt voor je goede bijdrages. Jammer dat je uit de crew stapt maar je weet het he! Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!

Bassie.jpg

Visser, vang maar veel gespuis aan je haak!

Geplaatst:

We hebben niet veel contact gehad, Bas, maar als je in je eerste jaar als moderator al 'Beste Moderator' wint bij de Forum Awards, doe je toch iets goed. Thanks voor je bijdrage man.

En natuurlijk welkom terug, Visser!

Yu-Gi-Oh-Pharaoh-s-Servant-The-Legendary-Fisherman.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Bas, ook al ken ik je niet zo heel goed (wel eens hier en daar voorbij zien komen), toch bedankt voor je inzet op het forum! :)

En Visser natuurlijk heel veel succes als moderator!

Bewerkt: door Hano_2000

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...