martijn0126 Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Hallo iedereen, Ik was zojuist even de nieuwe driver van AMD aan het installeren (14.4) , ondertussen stuitte ik op een foutmelding, namelijk: Installatie toepassing: Fout in MSI-service! Ik had verwacht dat na het weg klikken van de melding de installatie zich zou afsluiten, maar hij heeft zich gewoon netjes geïnstalleerd. Nu mijn vraag, deze foutmelding, kan er hierdoor iets kapot gaan of veroorzaakt dit crashes? Zoja, hoe verhelp ik dit probleem dan? Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Hmm, lijkt erop dat de Microsoft Installer Service (MSI) niet meer werkt. Stond er nog iets bij van foutcodes o.i.d.? Om welke versie van Windows gaat het trouwens? Reageren
martijn0126 Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Hmm, lijkt erop dat de Microsoft Installer Service (MSI) niet meer werkt. Stond er nog iets bij van foutcodes o.i.d.? Om welke versie van Windows gaat het trouwens? Nope, ik heb het van de log nog eens gekopieerd, dus dat is het enige wat er stond, en het gaat om Windows 7 Home Premium. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.