AnoukPower123 Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 hey ik had een vraagje!!!! hoe kun jeje gta san andreas scherm klein maken? dat je zeg maar alles kunt zien op buraublad? en je gta gamplay dan klein is? alsvast bedankt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Was dat niet toevallig alt+enter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AnoukPower123 Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Was dat niet toevallig alt+enter? ehmm geen idee? wanneer moet je doen dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Als het spel opgestart is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AnoukPower123 Geplaatst: 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Als het spel opgestart is oh even proberen...nee jammer genoeg niet xD maar wtf? ik had die mods verwijderd, en ik zie nu opeens mods in gta.. wtf >>> Door Foreigner97: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de Bewerken-knop om iets toe te voegen aan een bericht dat je net geplaatst hebt.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Om GTA San Andreas in venstermode te spelen, moet je deze modificatie downloaden. Toetsencombinaties als alt+enter werken niet met GTA San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AnoukPower123 Geplaatst: 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 (bewerkt) Om GTA San Andreas in venstermode te spelen, moet je deze modificatie downloaden. Toetsencombinaties als alt+enter werken niet met GTA San Andreas. ehm ik heb het gedownload maar en nu dan?"hij opent met winrar maar als ik het opent doet hij het niet? kun je mij helpen? Bewerkt: 27 mei 2014 door AnoukPower123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2014 Voor vragen over (specifieke) mods kun je in Modding Hulp terecht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.