Kaitjee98 Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Wel leuk gemaakt. Die muziek maakt het helemaal af! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Het filmpje is geniaal! Daar is wel veel werk in gestoken natuurlijk. Reageren
JJ-B Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Leuk gedaan, maar geef mij maar gewoon op de normale consoles. een commodore 64 is ook een normale console hoor Niet voor GTA5 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Leuk gedaan, maar geef mij maar gewoon op de normale consoles. een commodore 64 is ook een normale console hoor Niet voor GTA5 Misschien komt er wel een versie uit, je weet maar nooit Reageren
JJ-B Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Nee joh, niemand heeft dat ding meer. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Had dit nog helemaal niet gezien. Fantastisch. Bijna alle stukjes zijn herkenbaar en de soundtrack is ook on point. Ontiegelijk veel respect voor deze man. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Leuk gedaan, maar geef mij maar gewoon op de normale consoles. een commodore 64 is ook een normale console hoor Niet voor GTA5 dus een console is alleen normaal als je GTA V erop kan spelen? Reageren
Michael Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Nee joh, niemand heeft dat ding meer. Dat gok je dan verkeerd, er is zelfs nog genoeg interesse in retrogaming. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Nee joh, niemand heeft dat ding meer. Dat gok je dan verkeerd, er is zelfs nog genoeg interesse in retrogaming. misschien als ik heel hard ga zoeken heb ik er zelfs thuis nog een staan Reageren
JJ-B Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Leuk gedaan, maar geef mij maar gewoon op de normale consoles. een commodore 64 is ook een normale console hoor Niet voor GTA5 dus een console is alleen normaal als je GTA V erop kan spelen? voor GTA 5 wel. Dat gok je dan verkeerd, er is zelfs nog genoeg interesse in retrogaming. Veel plezier met wachten op de officiële retroversie van GTA V... Reageren
TrueSkum Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Heel vet! Muziek doet me denken aan die oude Pokémon games op de Gameboy Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Ziet er wel LOL uit, dat mensen zoals dit kunnen maken. Gewoon een stukje meesterwerk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.