llllllllll Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Hallo allemaal: Jullie hebben er vast wel eens van gehoord: Sonokinesis. Er zijn nog al wat mensen op internet die beweren dat sonokinesis echt is. Ik vraag mij af of dit (niet alleen sonokinesis, maar ook Electrokinesis, en anderre Psychokinesis) echt zijn. Er zijn onder andere video's ervan ->https://www.youtube.com/watch?v=RThCi0FztcI<- Graag jullie mening hierover... M.v.g. llllllllll Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Ik denk dat je alsnog even moet uitleggen wat het is, want ik had er nog nooit van gehoord. Reageren
llllllllll Geplaatst: 27 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Ik denk dat je alsnog even moet uitleggen wat het is, want ik had er nog nooit van gehoord. Van de PsiWIki (engels) "Sonokinesis is the psychic ability to create and manipulate sound and sound waves. Users proficient in sonokinesis can create and modify sound waves to mimic, intensify, hush, and distort, as well warp, strengthen, echo, speed up, and slow down sound." Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Van de PsiWIki (engels) "Sonokinesis is the psychic ability to create and manipulate sound and sound waves. Users proficient in sonokinesis can create and modify sound waves to mimic, intensify, hush, and distort, as well warp, strengthen, echo, speed up, and slow down sound." Deze theorie kan dus gelijk de prullenbak in. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 "Sonokinesis is the psychic ability to create and manipulate sound and sound waves. Users proficient in sonokinesis can create and modify sound waves to mimic, intensify, hush, and distort, as well warp, strengthen, echo, speed up, and slow down sound." En hoe manifesteert iets triviaal en specifiek als dit zich dan? Stel dat we een theorie als deze willen testen, wat zijn dan de effecten die het met zich mee zou brengen en hoe ga je iets als dit nu na? Het probleem van vele psychische "vaardigheden" is dat het leunt op de goedgelovigheid van observators naar de mogelijke verklaring en diens kracht. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 mei 2014 Rapport Geplaatst: 27 mei 2014 Ik vind het nogal wat vaag om ook maar iets te kunnen bewijzen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.