202152 Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik heb nu 49 photo ops, maar ik moet er nog 1 vinden. Ik heb de walktrough gebruikt, maar volgens mij zijn daar nummer 18 en nummer 28 dezelfde. en ik moet alleen nog nummer 28. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik heb nu 49 photo ops, maar ik moet er nog 1 vinden. Ik heb de walktrough gebruikt, maar volgens mij zijn daar nummer 18 en nummer 28 dezelfde. en ik moet alleen nog nummer 28. Nee, als je goed kijkt zie je op het kaartje dat erbij staat dat het op een andere plek is . Anders moet je zelf is gaan kijken. Ik heb zelf ook een probleem met de photo ops op de een of andere manier kan ik er ook 1tje niet vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Wat ik deed. Ik druk de pagina met photo-ops af en wanneer ik er 1 vond schrap ik ze en controleerde op de walktroug als het zeker deze is. Ofwel missen jullie met 30 en 09.Want ze staan heel dicht bij elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
202152 Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 zo heb ik het ook gedaan, ik heb 09 en 30 wel allebei, maar ik kan alleen nummer 28 niet vinden, ook niet op die manier. want volgens mij is 28 dezelfde als 18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Dat van Renne is een goede raad afdrukken en doorkrabben ik heb het ook zo gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Er is een fout in de Wt. Foto 18 klopt niet. Het staat wel op de juiste plaats maar het is een verkeerde afbeelding. Dat is volgens mij het juiste plaatje Bewerkt: 21 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
202152 Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 tnx, ik heb 18 nu wel gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.