Jump to content

Kun je outfits unlocken die in oude missies voor kwamen?


sanandreasdude

Recommended Posts

Ik vroeg me dus af of het mogelijk is om oude outfits die in missies voorkwamen te unlocken?

En voordat iedereen gaat herhalen dat je eerst de storyline moet afronden, ja dat is een lange tijd terug al gebeurd.

Zoals jullie al weten heb je bij heists twee manieren om ze te voltooien, nou bij de eerste heist ''The Jewelry Store Job'' had je de opties Loud & Dumb en Smart.

Ging je op de slimme manier naar binnen dan kreeg je als reward een bug exterminator outfit, en ging je loud & dumb naar binnen dan kreeg je voor Michael en Franklin een suit en de bug exterminator outfit.

Nou had ik hem dus toen op de slimme manier gedaan waardoor ik nu zit opgescheept met alleen de bug exterminator outfit, en nja die suit met die handschoenen ziet er wel bad ass uit moet ik eerlijk zeggen.

Ik heb die missie nu twee keer opnieuw gespeeld op Loud & Dumb terwijl andere telkens beweren dat je die outfits wel krijgt krijg ik hem maar telkens niet.

Dus als iemand hier meer van weet dan hoor ik het graag :engel:

post-130765-0-66180000-1401262893.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die missie nu twee keer opnieuw gespeeld op Loud & Dumb terwijl andere telkens beweren dat je die outfits wel krijgt krijg ik hem maar telkens niet.

Dan zou ik je sowieso nu moeten teleurstellen, want wanneer je een missie opnieuw speelt die je gewoon op je normale savefile hebt, dan kan je sowieso die kleding niet krijgen omdat een replay geen verschil maakt op de fout die je in principe hebt gemaakt. Als je echt de pak zou willen hebben moet je een nieuwe savefile maken en de missie uitspelen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt alle outfits sowieso; ongeacht welke keuze je maakt, Asphy.

Maar is deze outfit voor Michael? Zoja, heb ik hem wel gekregen volgens mij en dan is jouw savegame wellicht gebugt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt alle outfits sowieso; ongeacht welke keuze je maakt, Asphy.

Maar is deze outfit voor Michael? Zoja, heb ik hem wel gekregen volgens mij en dan is jouw savegame wellicht gebugt.

Eh ja hij is inderdaad voor Michael maar ook voor Franklin heb ik begrepen, ik heb dus zo hier en daar gelezen dat je behalve trophies ook nog eens outfits kan vrijspelen als je die nog niet eerder heb vrijgespeeld.

Maar ik heb de hoop zo ondertussen al opgegeven :( Nja toch bedankt beide!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...