Jump to content

Budget Gaming PC


Davedavy

Recommended Posts

Hoi.

Eerst zal ik even de situatie uitleggen :puh: Afgelopen week ben ik overgestapt op Mac, allemaal heel en leuk maar daar gaat dit topic niet over. Er is echter een probleem mee, het ondersteunt bijna geen games. Na wat speurwerk kwam ik dit en dit tegen, en een beetje logisch nadenken laat zien dat dit ook bedrijven zijn die dit alles ook niet voor niets doen. Dus dat kan beter vond ik.

Budget: 300 - 500 euro. Zo dicht mogelijk bij de 300.

Doel: Gamen.

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: Staat los hiervan dus nee.

SSD, ja of nee?: Als het budget het toelaat.

Besturingssysteem: Windows

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Eventueel een HDD.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Ik doe het zelf wel.

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee.

Ik heb overigens ook even op Marktplaats rondgespeurd voor een tweedehands high end PC, op zich past dit binnen mijn budget en heb je hele mooie systemen voor weinig geld. Is dit aan te raden of niet? Eventueel een goedkope nemen en hier het een en andere aan te upgraden oid.

Alvast bedankt.

P.S. Misschien handig om erbij te vermelden, ik wil er graag twee schermen op HD kwaliteit laten draaien. Vereist dit iets extra's?

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een oude PC? Die kan je dan wel weer upgraden ;)

@ De laatste vraag: Het is dan verstandig om een 2e videokaart er in te bouwen, maar dan moeten het wel 2x dezelfde zijn.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Goede vraag, dat wisselt nogal. Ik speel eigenlijk enkel games als ik er tijd voor heb, nu, nu ik vakantie heb bijvoorbeeld. Meestal verschilt het van dag tot dag. Om er toch een paar te noemen, Battlefield 4, Call of Duty, willekeurige simulators, Tropico 4, SimCity. Behoorlijk all round dus van low end games tot high end.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dus je zoekt simpel weg een PC die BF4 op medium(Of low) zonder lag kan draaien voor 300-500 euro? Oke, ik zou denk ik vooral maar 2e hands (Zo goed als nieuw...) spullen zoeken, of op sites zoals beslist kijken voor lage prijzen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een pc gekocht bij Compusale.nl voor 450 euro en op die pc speel ik nu Assasins Creed Black Flag op hoge resolutie en medium instellingen, en ik speel nu ook Watch Dogs op medium met een hoge schermresolutie. Oudere games (<2012/2013) speel ik op ultra. (zoals: Splinter Cell Blacklist + Conviction, Gta IV, Mirrors Edge, Rct3 (:D))

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik wil er graag een zelf bouwen omdat ik dan meer waar voor me geld krijg.

Ik denk dat je dan duurder uit bent. Een goede videokaart is al 150 euro.

En ook een goed moederbord is ook rond de 150 euro of zelfs nog meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik wil er graag een zelf bouwen omdat ik dan meer waar voor me geld krijg.

Ik denk dat je dan duurder uit bent. Een goede videokaart is al 150 euro.

Dat zegt niks. Pour example:

post-75785-0-74289400-1401377799.png

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens eventjes rond op http://gamepc.nl

Zoals ik al eerder zei is dit een bedrijf, welke er ook gewoon geld aan verdient. Het is op het forum al meerdere malen aangeraden zelf een te bouwen ipv daar te kopen, vandaar dat ik dit topic ook heb geopend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...