D-Gun Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 eej ik heb ff een vraagje ik heb die spedometer nu gedaowload en dan druk ik er op en dan kiezen tussen kmph mph en dan moet je nog showhealth aan klikken en ik kies dan kmph en dan staat er helemaal geen ok of so bij da is echt kei gaar <_< HELP me plz!! Reageren
Upstream Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 eeehh, ik heb ook die speedometer maar bij mij moet je gewoon km/u of mph kiezen, en de positie. En dan gewoon load mod, kweet nie wat jij allemaal moeilijk doet Reageren
D-Gun Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 eeehh, ik heb ook die speedometer maar bij mij moet je gewoon km/u of mph kiezen, en de positie. En dan gewoon load mod, kweet nie wat jij allemaal moeilijk doet bij mij staat er geen ok of load :unsure: ??????????? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Zo moet het eruit zien: Alles instellen en dan links onder op de button 'Load mod' klikken . Bewerkt: 21 juli 2005 door snorege Reageren
D-Gun Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Zo moet het eruit zien: Alles instellen en dan links onder op de button 'Load mod' klikken . Waar heb jij die gedoalload want ik krijg die aar niet :unsure: (wil je die site even doorgeven op PB plz) Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 geef mij ook link door please via pm Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 hij doet ut niet :blink: Misschien is het noodzakelijk dat je een legale versie van San Andreas hebt . Als je dat wel hebt weet ik niet wat jouw probleem is. - Kan je hem niet openen? - Kan je hem wel openen maar niet met SA spelen? Reageren
killerfist Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Misschien is het noodzakelijk dat je een legale versie van San Andreas hebt . Als je dat wel hebt weet ik niet wat jouw probleem is. - Kan je hem niet openen? - Kan je hem wel openen maar niet met SA spelen? ik krijg een fout melding nadat ik hem gedownload heb en um wil openen Reageren
djbob Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Bij mij doet deze het ook niet, ditkomt omdatje Hyper Treading aan heb staan.. Laat dit beter ook maar aanstaan, en zoek naarde San Andreas Camerahack, die heb ook speedometer en werkt wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.