Jump to content

missies gta o


DarkViper_Brian

Recommended Posts

Rooftop Rumble is zeker niet moeilijker geworden. Ik doe hem af en toe alleen op 1,5/hard. Eerst van buitenaf alles wat naar buiten komt neerschieten, grenade launcher voor de passerende auto, daarna omrijden en aan de andere kant alles wat binnen staat omleggen. Dan komt er nog een auto aan, ook weer grenade launcher er bij. Dan als je dat gehad hebt, snel achter de vluchtende auto aan, die geen weerstand biedt, en op je gemakkie naar Martin rijden. Easy does it.

Link to comment
Delen op andere websites

echt waar?? nou bij mij krijg je al 3 dagen 18000 dus ik weet het niet

Bij jou is volgens jouw verhalen altijd alles beter, potshot levert echt maar $10.500 hoor ;)

Rooftop Rumble is jammer genoeg niet meer zo makkelijk, dus Coveted lijkt me inderdaad de beste manier om snel geld te verdienen.

Potshot is ook best makkelijk hoor? Binnen 2 min. ben je klaar!

Twee minuten is ietwat optimistisch, maak er 4 of 5 van, maar de missie is een stuk beter dan Coveted imo.

Coveted knal je weet ik hoeveel kogels af met je sniper onder ander, terwijl potshot al met je handpistool gedaan kan worden en dus een stuk goedkoper.

Je moet minimaal 3 poppetjes neerknallen en solo 4 a 5 minuutjes en zo goed als zeker dat je het haalt zolang je de brug maar goed blokkeert en het busje niet kapot schiet, in tegenstelling bij Coveted dat je nog kans hebt dat je heli crasht of de container kapot gaat of gewoon overhoop wordt geschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

echt waar?? nou bij mij krijg je al 3 dagen 18000 dus ik weet het niet

Bij jou is volgens jouw verhalen altijd alles beter, potshot levert echt maar $10.500 hoor ;)

Rooftop Rumble is jammer genoeg niet meer zo makkelijk, dus Coveted lijkt me inderdaad de beste manier om snel geld te verdienen.

Potshot is ook best makkelijk hoor? Binnen 2 min. ben je klaar!

Twee minuten is ietwat optimistisch, maak er 4 of 5 van, maar de missie is een stuk beter dan Coveted imo.

Coveted knal je weet ik hoeveel kogels af met je sniper onder ander, terwijl potshot al met je handpistool gedaan kan worden en dus een stuk goedkoper.

Je moet minimaal 3 poppetjes neerknallen en solo 4 a 5 minuutjes en zo goed als zeker dat je het haalt zolang je de brug maar goed blokkeert en het busje niet kapot schiet, in tegenstelling bij Coveted dat je nog kans hebt dat je heli crasht of de container kapot gaat of gewoon overhoop wordt geschoten.

Potshot heb ik altijd binnen ongv. 2 minuutjes gedaan.

Mijn tactiek: Je blokkeert met een auto de brug, schiet de bestuurder dood en voila!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Potshot niet echt de moeite waard. Levert $7000 minder op. Je moet natuurlijk zelf weten wat je wilt, maar als je echt snel geld wilt verdienen, zou ik in de huidige omstandigheden kiezen voor Coveted van Martin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Potshot niet echt de moeite waard. Levert $7000 minder op. Je moet natuurlijk zelf weten wat je wilt, maar als je echt snel geld wilt verdienen, zou ik in de huidige omstandigheden kiezen voor Coveted van Martin.

Potshot op Hard = $10.500

Alhoewel.. Coveted is $18.000 op Hard.

Maar Potshot heb je zo gedaan, als je het goed aanpakt.

Link to comment
Delen op andere websites

@Votair

Ik weet niet hoe snel jij dan rijdt?

Maar OT:

Ik weet niet of je deze missies al bij rank 38 kan doen, maar goed, zijn wel goede missies op het moment (vind ik)

Mixed Up With Coke

Trash Talk

Coveted

Stocks and Scares

Rooftop Rumble (misschien, is wel wat lastiger geworden volgens mij)

Potshot

Chemical Extraction

Extradition

The Los Santos Connection

En vast wel nog meer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Potshot niet echt de moeite waard. Levert $7000 minder op. Je moet natuurlijk zelf weten wat je wilt, maar als je echt snel geld wilt verdienen, zou ik in de huidige omstandigheden kiezen voor Coveted van Martin.

Potshot op Hard = $10.500

Alhoewel.. Coveted is $18.000 op Hard.

Maar Potshot heb je zo gedaan, als je het goed aanpakt.

Als je het goed doet, kan je coveted nog korter doen dan Potshot. Je hoeft in totaal maar 7 mensen neer te schieten met je snipper bij Coveted. Aangezien de Cargobob bulletproof is, hoef je alleen maar te zorgen dat je deuren dicht zitten. Dan ben je zelf veilig. Als je met een beetje vaardigheid de container weet te pakken, kan je zo naar de drop-off vliegen. In de afgelopen 5 maanden ofzo heb ik deze tactiek zelf steeds verder ontwikkelt. Met als resultaat dat het dus sneller is dan Potshot.

Link to comment
Delen op andere websites

jongen dit is al de zoveelste topic over dit

Bedankt voor je nutigge bijdrage! Al ga je dit natuurlijk krijgen naar alle reacties in zijn selfies topic.

OT:

Mijn favoriet is Mixed Up With Coke, als je die met 3 spelers speelt kan je snel klaar zijn 1 speler plakt de sticky's op de trucks op bouwplaats en de andere 2 rijden naar de plekken waar de andere trucks spawnen.

Bewerkt: door fcdber
Link to comment
Delen op andere websites

@Votair

Ik weet niet hoe snel jij dan rijdt?

Maar OT:

Ik weet niet of je deze missies al bij rank 38 kan doen, maar goed, zijn wel goede missies op het moment (vind ik)

Mixed Up With Coke

Trash Talk

Coveted

Stocks and Scares

Rooftop Rumble (misschien, is wel wat lastiger geworden volgens mij)

Potshot

Chemical Extraction

Extradition

The Los Santos Connection

En vast wel nog meer

Dat zijn inderdaad goede missies! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...