Johncubano Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Ik heb het idee dat de auto aim weg is. Zowel in missie als in wereld. Auto aim is juist GTA voor mij anders kan ik ook cod doen. Hebben jullie hier ook problemen mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 Je kunt het aan en uit zetten in het menu dat je krijgt wanneer je select indrukt houdt. Als je in GTA Online bent, houdt dan select indrukt. Zoek daar naar de optie 'Friend Attack Priority' en zet die op 'Standard'. Je kunt het ook zo doen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2014 (bewerkt) Wat ERRWINS zegt Bewerkt: 29 mei 2014 door Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.