Jump to content

[vraag] een goed video bewerkings programma


ole23

Recommended Posts

Hallo forumleden.

Ik ben van plan om een stunt montage te maken in GTA 5.en ben dan van plan om het dan op YouTube te zetten. Maar ik wil wel dat het filmpje er goed uitziet dus met heel wat effecten enz.maar het enige edit programma wat ik heb is Windows movie maker.En ik denk dat ik daarmee niet echt het resultaat krijg wat ik graag wil.

Dus mijn vraag is.weet misschien jullie een goed video bewerkings programma.wat heel wat mooie effecten en andere dingen in huis hebben om de video een professioneel tintje te geven.aangezien mijn manier van het beeld opnemen wat noob is.probeer ik het wat beter te maken met effecten zodat het toch een goede video wordt

Weet misschien iemand een goed programma waarmee ik dat zou kunnen?.het liefst gratis.Ik wil ook kijken of het wat voor me is.om daarna ermee door te gaan.en ik ben niet echt een type die programma's koopt.

Alvast bedankt voor de antwoorden

Link to comment
Delen op andere websites

Ga eens kijken naar Sony Vegas, of CS6 première pro (Ofzo iets :7)

Vegas word ook door grotere YouTubers gebruikt(VanOss, AliA, KYR SP33DY

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond ooit eens een lijstje van goede en gratis! (legaal gratis) videobewerkingssoftware -Klik-

Maar windows movie maker is echt geen slecht programma hoor, voor een beginner. Bovendien is het gratis.

Je kan ook even kijken naar Lightworks(zie de link) is een lastig te leren programma, maar schijnt er goed te zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al jaren zeer tevreden over windows movie maker dos-versie.

Nee zoals iedereen bijna zegt ga gewoon voor sony vegas pro 12.

Die werkt goed en overzichteluk.

Heb zelfs altijd sony vegas pro 11 gebruikt kon er alles mee wat ik wou.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik Sony Vegas al sinds deel 8, (je hebt nu deel 13) en nu gebruik ik deel 12. Het werkt lekker en ik ben in de loop der jaren steeds beter geworden, zelfs nu leer ik hier en daar nog een trucje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...