Sublime Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Geplaatst: 30 mei 2014 (bewerkt) Ik heb de volgende image: Ik wil echter dat er een grijze achtergrond komt. Nu kan ik wel met photoshop de magic wand tool gebruiken, maar als ik teveel selecteer komt het poppetje blokkerig over. Als ik te weinig selecteer zie je nog een rode rand. Hoe kan ik deze rode rand rond het poppetje veranderen naar grijs? Ik heb Photoshop CS5. Edit: Eigenlijk wil gewoon de color replacement tool gebruiken. Maar als ik de gewenste kleur selecteer krijg ik daar alleen een donkere variant van. Als het hiermee mogelijk is, hoe kan ik dan zorgen dat ik de ingestelde kleur krijg? De gewenste kleur is #ecf0f0 over het algehele rondje, maar dit zal dus iets varieren rond het poppetje omdat daar een overgang plaatst vindt. Bewerkt: 30 mei 2014 door Sublime Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Geplaatst: 30 mei 2014 Ik heb m'n laptop hier nu niet, maar dat zou ik morgen wel moeten kunnen fixen. Reageren
Sublime Geplaatst: 30 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2014 Ik heb m'n laptop hier nu niet, maar dat zou ik morgen wel moeten kunnen fixen. Dat zou mooi zijn, ik wacht rustig af Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 (bewerkt) Ik heb het gwn met Paint gedaan. Ik heb ook deze: (dan moet je zelf ff die randen zacht maken) Bewerkt: 31 mei 2014 door Nyltje Reageren
Sublime Geplaatst: 31 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Ik heb het gwn met Paint gedaan. Ik heb ook deze: (dan moet je zelf ff die randen zacht maken) Hier kan ik toch niets mee . Ten eerste heb je dat rondje nodig, en mijn gehele vraag gaat hier over die overgang tussen dat poppetje en de achtergrond. Bij de eerste image kan je nog een rode rand zien en bij de tweede is het poppetje zelf blokkerig. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Ik vermoed dat dit nog iets te pixelig is? Ben zelf ook niet zo goed in Photoshop, maar misschien is dit al goed genoeg voor je. Reageren
RoL0 Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Hier, een vectorversie met grijze achtergrond. Geen gedoe met resolutie meer Heb je Illustrator? Dan kun je het zo aanpassen, en anders is het met Photoshop ook zo te doen man.ai Reageren
Sublime Geplaatst: 31 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Hier, een vectorversie met grijze achtergrond. Geen gedoe met resolutie meer Heb je Illustrator? Dan kun je het zo aanpassen, en anders is het met Photoshop ook zo te doen Die ziet er in ieder geval heel wat beter uit dan mijn pogingen. Bedankt! Ik vermoed dat dit nog iets te pixelig is? Ben zelf ook niet zo goed in Photoshop, maar misschien is dit al goed genoeg voor je. Hier, een vectorversie met grijze achtergrond. Geen gedoe met resolutie meer Heb je Illustrator? Dan kun je het zo aanpassen, en anders is het met Photoshop ook zo te doen Ik krijg een postscript error als ik hem in photoshop open, maar gelukkig heb ik ook illustrator. Hoe maak jij daar shapes van? Kan dat vanzelf? Reageren
RoL0 Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 (bewerkt) Object->Image Trace kan dit, maar ik heb zelf 'Vector Magic' gebruikt, die redelijk goed vectorpatronen in bitmaps kan detecteren. Je moet achteraf altijd zelf het resultaat altijd nog een beetje bijwerken, maar het werkt verder geweldig! EDIT: Ik zie trouwens dat het er eigenlijk helemaal niet zo mooi uitziet.. ik heb hem eventjes opnieuw getekend en de juiste kleur grijs gebruikt. Kun je hier wat mee? man.ai Bewerkt: 1 juni 2014 door RoL0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.