Jump to content

Rare geluiden bij het bekijken van videos


Dr.Oppai

Recommended Posts

Hey jongens, ik heb gisteren Windows 7 op m'n pc gezet. Ik heb vroeger nooit ergens last van gehad op Windows vista maar nu krijg ik iedere keer als ik een film bekijk op mijn pc dit soort geluiden: Dit.

Hoe los ik dit op? De meeste filmpjes op youtube doen het trouwens wel gewoon goed en het zijn voornamelijk videos die op mijn computer staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik het liefst VLC player maar ook met WMP heb ik dit probleem. Maakt niet uit welke extensie de video heeft, bij geen van allen doet het geluid het goed. Trouwens wel opvallend dat in scenes waarin enkel muziek gespeeld wordt het geluid het wel goed doet. De drivers zijn ook geinstalleerd.

Welke codec pakketten bedoel je precies?

Link to comment
Delen op andere websites

Codec packs heb ik persoonlijk geen kaas van gegeten, maar meestal zou VLC vrijwel alles moeten spelen, anders even google gebruiken hierover want ik gebruik geen Windows meer dus kan je hiermee niet helpen.

Heb je dit ook met een vers gedownloade video? Bij veel kopieren van schijf tot schijf kan er corrupte (video)bestanden ontstaan mocht je dit gedaan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...