NickDrake Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 waar is de nrg-500 challenge kweet hem wel staan maar daar is geen challenge Reageren
Flame^ Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Ga naar easter Basin, vlakbij de Export boot. Als je een beetje rondkijkt zie je vlakbij een soort kuip een NRG-500 staan. Pak hem en dan zou de NRG-500 Challenge moeten starten. Zie ook de WT Bewerkt: 21 juli 2005 door Big Smoke Reageren
Jowx Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) waar is de nrg-500 challenge kweet hem wel staan maar daar is geen challenge misschien heb je wat aan De WalkTrough. greetz jowx Edit: Big Smoke was me 3 seconden voor :rolleyes: Bewerkt: 21 juli 2005 door jowx Reageren
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Er is er eentje bij easter basin vlakbij het stuk waar je auto's moet afleveren in san fierro bij een loods. Stap op de motor die daar staat om te beginnen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 en hoe meot je die missie halen dan.. het is vet moeilijk om een hoge te pakken..? heeft iemand tips? Reageren
josie Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ten eerste: je bumpt een heel oud topic, maar ook weer goed dat je de zoekfunctie gebruikt. Die vergeten velen. Dus het ene heft het andere op. Over je vraag; Gaa helemaal naar de andere kant van het basin, en druk de toets (Ik weet niet of je de Pc versie of de PS2 versie hebt) hard in. Rij tegen de wand op en draai als het misschien nodig is. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ten eerste: je bumpt een heel oud topic, maar ook weer goed dat je de zoekfunctie gebruikt. Die vergeten velen.Dus het ene heft het andere op. Over je vraag; Gaa helemaal naar de andere kant van het basin, en druk de toets (Ik weet niet of je de Pc versie of de PS2 versie hebt) hard in. Rij tegen de wand op en draai als het misschien nodig is. Ik snap je neit pcies..maar ik heb de pc versie.. ik vind altijd dat je eerst op de zoekfunctie meot gebruiken.. want anders krijg je veelste veel onodige topics! maar ik snap je niet pcies Je zegt je moet na de ene kant rijden van dat gat zegmaar.. geef je heel veel gas (toets W) en dan rij je met vol gas nar boven.. maar hoe wil je draaien met de stuur toetsen (A en S)? Ik hoop dat ik je goed snapte! :'D Ruurd Reageren
Imperator Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Je moet gewoon recht aan komen rijden en dan die kuip als een soort half pipe gebruiken, door er hard tegenop te rijden spring je een stuk omhoog. Ook in de lucht kun je nog een beetje bij sturen met A en D ja. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Bedankt.. krijg je o0wk procenten erbij.. ik heb nu 97... dus ik ben goed bezig:) jij o0wk suc6 Reageren
Achille Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 (bewerkt) Volgens mij krijg je er geen procenten bij maar wel geld. Als ik het fout heb moet je het maar zeggen.. Bewerkt: 26 september 2005 door Mad Dogg Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Volgens mij krijg je er geen procenten bij maar wel geld.Als ik het fout heb moet je het maar zeggen.. heeft iemand de nrg-500 al gehaald? want hij lijkt me bijna onhaalbaar.. het is moielijk om die dingen te pakken boven de halfpijpe want je vliegt er zo overheen is ie al door ieman vann jullie ghaald? Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Gewoon blijven proberen, mij is het al gelukt en het is achteraf echt niet zo moeilijk. @Mad Dogg: Je hebt het nodig voor de 100% ja. Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ja ik heb deze al gehaald, na veel oefenen is ie makkelijk hoor Je moet gewoon bij sommige op een bepaald plaats op de ramp rijden. Nog een trucje: bij de +- rechte zijkanten moet je er gewoon recht tegenover gaan staan en dan dmv. heel snel naar voor te duwen waardoor de moto sneller gaat (zoals je bij de missie 'Stomaway' moest doen) + gas te geven, zo ga je ook veel hoger Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Ja ik heb deze al gehaald, na veel oefenen is ie makkelijk hoor Je moet gewoon bij sommige op een bepaald plaats op de ramp rijden. Nog een trucje: bij de +- rechte zijkanten moet je er gewoon recht tegenover gaan staan en dan dmv. heel snel naar voor te duwen waardoor de moto sneller gaat (zoals je bij de missie 'Stomaway' moest doen) + gas te geven, zo ga je ook veel hoger ej goed en bedankt voor deze tips.. maar ik snap jou dingen niet pc met de +- je zei zonet:"Je moet gewoon bij sommige op een bepaald plaats op de ramp rijden". ik snap dat regeletje niet.. bedoel je rand.. en dat hoger komen ik snap je niet meer.. kun je het in makkeljke taal voor mij uitleggen.. alsju??? Bewerkt: 9 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.