Jump to content

hulp nodig! met auto's naar online glitsh!


Schollevaar

Recommended Posts

Beste mede politie slachters,

ik ben er een paar dagen geleden achter gekomen dat j met een enof ander programma autos en motoren alles kan tunen.

nu heb ik een quad gemaakt met costum wielen wat zelf niet in het spel kan helaas, maar hij zit alleen in de single player.

volgens youtube moet het mogelijk zijn die quad van single naar online te krijgen, en hem vervolgens te kunnen verzekeren door een verzekerderd auto te offeren voor de nieuwe.

maar zoals je kunt raden ik bak er niets van het lukt mij gewoon niet persoonlijk vind ik het al heel wat dat ik er in de single player mee kan rijden.

ik er iemand in nederland die dit zeg maar slapend kan doen? en die mij zou willen helpen? goeie handleiding want in die filmpjes slaan ze hele stukken over in mijn idee. of ik neem mijn playstation desnoods wel mee naar u, of je komt het hier doen maakt niet uit ik wil alleen me quad online verzekerd en wel:P.

krijg je van mij kratje bier ik woon zelf in capelle aan den ijssel en heb auto tot mijn beschikking.

alvast bedankt ik hoop dat het via dit forum mij gaat lukken.

begrijp wel ik heb helemaal geeev verstand van zaken als het met dit sort dingen gaat ik kan alles maken met mijn handen maar computers sloop ik helaas allemaal :engel:

groeten bob

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad niet toegestaan op dit forum om glitches te bespreken waar je mogelijk een voordeel hebt tegenover andere spelers.

Graag wil ik de andere posters verzoeken om dit soort posts in de toekomst achterwege te laten en een post gewoon te rapporteren.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Dergelijke glitches/hacks mogen niet besproken worden op het forum en worden bovendien niet toegelaten door de beheerder van het spel, Rockstar Games. De beste raad die ik je kan geven is het gewoon niet te doen en te genieten van het spel zoals het is, er is namelijk genoeg te doen.

Dit topic krijgt een slotje slotje.gif

Edit: Het is zelfs zo ongewenst dat er een dubbel slotje op werd gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...