Jump to content

Bati of batiRR


TryX

Recommended Posts

Eigenlijk niets op de livery na.

De Bati Custom (RR?) is op vlak van prestaties niet anders dan de normale Bati (of het verschil is uiterst miniem), ondanks wat je zou vermoeden. Over de gevolgen van de upgrades kan ik met geen zekerheid wat zeggen, maar ik vermoed weinig onderscheid.

Link to comment
Delen op andere websites

nou de bati is sneller want vandaag deed ik een race met een bati RR en me vriend had een bati en me vriend had gewonnen

Misschien was je vriend beter dan jou, die race?

Er zit op de paintjob na, geen verschil tussen de Bati 808 en Bati 808 RR, volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

nou de bati is sneller want vandaag deed ik een race met een bati RR en me vriend had een bati en me vriend had gewonnen

ja, dan is een speedo sneller dan een entity, want de persoon met de speedo heeft gewonnen van de entity :7

Link to comment
Delen op andere websites

De gewone 801 heeft 'n 2-kleurige paintjob met volop keuze in kleur en paintsoort (mat, metallic etc.), terwijl de 801RR slechts beperkt keuze heeft uit diverse sponsorpaintjobs als Sprunk, Redwood ed. Verder is alleen de uitlaat iets anders. Beide zijn slechts qua prestaties te upgraden en zijn exact even snel na alle upgrades. Voordat je ze upgrade is de RR iets sneller, maar dat is verwaarloosbaar.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn exact het zelfde. Als de 1 met een Bati wint, en de Bati RR verliest, dan heeft de gene met de Bati meer geld besteed aan upgrades. Het enige verschil is dat er op de RR reclame zit.

nou de bati is sneller want vandaag deed ik een race met een bati RR en me vriend had een bati en me vriend had gewonnen

Dit slaat dus ook werkelijk nergens op... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn exact het zelfde.

Ze zijn niet exact hetzelfde. De RR heeft 'n andere uitlaat en is in standaard uitvoering iets sneller.

Als de 1 met een Bati wint, en de Bati RR verliest, dan heeft de gene met de Bati meer geld besteed aan upgrades.

Of diegene heeft gewoon 'n betere race gereden en/of is simpelweg de betere (motor)racer.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik zie je smiley maar negeer 'm toch ff. :puh:

Ik heb op m'n fully customized Bati al meerdere races gewonnen tegen gasten op fully customized Akuma's, terwijl de Akuma de snellere motor is. Ook heb ik races gewonnen in standaard auto's tegen gecustomizede van die klasse, simpelweg omdat ik geen getunede musclle had en custom vehicles wel aan stonden. Skills zijn veel belangrijker dan geld dat pas belangrijk word als je tegenstander gelijke skills heeft.

Overigens lijkt het nu dat ik het wil doen voorkomen 'n hele goede racer te zijn, maar dat valt wel mee. Ik mag niet klagen, maar loop slechts 1 op 4 waar het overwinningen betreft. Toch zijn meerdere van die overwinningen geboekt terwijl ik op/in minder materiaal reed dan m'n tegenstanders van dat moment.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

De Bati heeft betere stuurbekrachtiging terwijl de Bati Custom een hogere topsnelheid en acceleratie heeft.

Ik heb het even op de Social Club nagekeken, maar wat je zegt klopt niet. Alles is exact gelijk, op de customize opties na.

Hier even een printscreen om het te laten zien:

1z2g7rl.png

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Wat op SC staat hoeft volgens mij niet waar te zijn, want de vorige keer keken we bij de Bati en bij de Akuma. De Akuma heeft een betere acceleratie dan de Bati naar mijn weten, balkje stond ook helemaal vol, maar hetzelfde bij de Bati. En zo kan ik nog wel een paar dingen opnoemen..

Bewerkt: door JustHano
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...