Crazy-Ghost Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Welkom bij de uitslag van Sjakie en de Chocoladefabriek. Helaas hebben we een iets anders einde dan gepland. Aangezien het pokeren gewoon echt te lang duurt en er op deze manier geen einde aan komt, is dit het einde. De winnaar wordt bepaalt op het aantal munten. Dat betekent dat dit de uitslag is: [table=simple] Spelers: 1. @Nyltje|10 muntjes3. @Ezra24rct3|91 muntjes4. @Krikke1992|67 muntjes5. @Dexist|37 muntjes[/table] Dit betekent dus dat de volgende persoon de winnaar is: @Ezra24rct3 Dit betekent dat de volgende persoon de nummer twee is: @Krikke1992 Dit betekent dat de volgende persoon de nummer drie is: @Dexist En tot slot, de volgende persoon op de vierde plaats is geëindigd @Nyltje De resterende plaatsen zijn bepaalt op hoe ver de deelnemers gekomen zijn: 5. Bassieboy356. TekaLoca6. Supergtagamer8. Asphyxiated9. Recruut10. SpacyColours11. Dipsie8 Bedankt allemaal voor het meedoen en 3L1077 voor het maken van de awards. Extra dank voor xCrazyShotgun die mij heeft geholpen met het organiseren! Reageren
Dexist Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Jammer inderdaad dat het wat te lang duurde. Maar... Het was een erg leuke contest om mee te doen! Ik heb genoten Dus bedankt Crazy-Ghost en xCrazyshotgun! Reageren
Dexist Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Ohja en natuurlijk de felicitaties naar Ezra en de andere winnaars! Reageren
Michael Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Ik vind het heel mooi dat er een contest is georganiseerd door jullie. Niet alleen was deze contest leuk, maar ook wel heel speciaal. Ik denk dat de organisatie wel trots op zichzelf mag zijn op het resultaat van deze contest. Mijn complimenten aan de organisatie en de graphicus die deze mooie awards heeft gemaakt! En natuurlijk gefelliciteerd aan de winnaars van deze contest. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Het was een zeer leuke contest, ik heb er me echt me geamuseerd! Zeker die ronde waarin we zelf voor graphics en dergelijke moesten zorgen. Enkel jammer van de finale, maar ik vindt het goed zo Tweede plaats is niet slecht! ^^ Op naar de volgende contest! En Ezra, mooi gedaan jongen! Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Yeah 4e! xD Het idee achter het contest was leuk, maar soms was het wat slecht georganiseerd. Maar de meeste spellen waren leuk! En Ezra, gefeliciteerd! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Jammer dat ik niet verder kon ivm mijn vakantie, maar het was leuk tot zolang het duurde. Felicitaties aan de top 3 en de organisatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.