X-Qyeh Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Ik dacht dat het mss handig zou zijn om een topic aan te maken waar mensen hun tutorials kunnen zetten.. Als je de settings van je board wilt veranderen moet je naar ''admin CP'' Reageren
-Niels- Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Ik snap er niks van. Je hebt maar één ding er neer gezet? :huh: Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Ik snap er niks van.Je hebt maar één ding er neer gezet? :huh: Sorry ,maar dat komt omdat ik niet weet hoe ik het neer moet zetten en omdat ik er niet veel van weet :mellow: :wacko: Reageren
Timos Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Je weet er niet veel van, iedereen snapt wel dat hij daar voor naar zijn Admin CP moet gaan en je maakt voor 1 dingetje een topic aan? :lol: Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Ik bedoel dit is een topic waar mensentutorials kunnen neer zetten :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.