Together Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) Hallo ik wil graag een signature. Ik heb nu niet zo'n mooie. Omdat ik niet zo goed met Photoshop overweg kan word het niks. Dus daarom vraag ik het aan jullie. Kunnen jullie dit bewerken? Er moet mijn naam instaan (GTA5BOY) Het liefst rechts onderin, Verder wil ik een leuk filtertje eroverheen, het maakt niet uit wat. Als het kan wil ik ook nog wat er van GTA inverwerkt. De grote moet 500x150 zijn. (standaardgrote) Kortom laat je creative fantasie de vrije loop! Bewerkt: 3 juni 2014 door GTA5BOY Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Het is al een flink tijdje later, maar ik heb toch nog een poging gewaagd. Reageren
Together Geplaatst: 17 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Die is mooi! Die gebruik ik als mijn sig . Als er andere leden ook zin hebben om wat te maken, ga je gang. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.