Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 hoi, ik zelf ben altijd druk bezig geweest met Guess the picture San Andreas. maar ik ging een svoor de lol kijken of hier ook zo iets was. en in hoeverre ik kon vinden was het er niet. dsu van daar: Guess the picture: Vice City ik zal het even uitleggen ik post nu een screen en degene die het geraden heeft mag de volgende screen posten. heel simpel. graag alleen on-topic post voor behoud van dit topic mijn screen: Reageren
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Moet het met een kaartje? Zonee dan is het bij philsplace op het tweede eiland in de kleine loods aan je rechter hand als je dat terrein op komt lopen. Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 de beschrijving is ook best hoor maar het antwoord is: GOED Reageren
Mark B. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 onder apartement 3c volgens mij Reageren
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 onder apartement 3c volgens mij Das fout :lol: Reageren
-Roy- Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 is dat niet het gebouw tegenover de mall op het eerste eiland? Reageren
bigG Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 is dat niet het gebouw tegenover de mall op het eerste eiland? Kan je het voor deze keer op een kaart aangeven want er zijn daar zoveel huisjes? Reageren
Timos Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Guess the picture is een "Raad de..." topic, en die werden gesloten.. Ik weet niet hoe het met deze zit :unsure: Reageren
DeRCT Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Guess the picture is een "Raad de..." topic, en die werden gesloten.. Ik weet niet hoe het met deze zit :unsure: Waarom zouden die dicht moeten dan? Ik zie niet echt een gegronde reden... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 @ marty: Is het dat gebouw rechts van het gebouw dat royboyvdv aanwijst? Reageren
bigG Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Nee, een tip: jullie moeten wat meer naar het zuiden kijken (maar ook weer niet teveel) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.