Jump to content

GTA Online werkt niet goed


Fresso

Recommended Posts

Hallo.

Heb vorige week maar even GTA gekocht en wil nu graag online.

Eerst viel telkens de verbinding weg maar na wat poorten open zetten laad hij hem helemaal.

Het probleem, als ik mijn karakter heb gemaakt wordt ik opgehaald door iemand en zet hij je af bij een parkeerplaats.

Mijn karakter loopt vanzelf ergens heen en stopt. Nu kan ik wel gewoon rond lopen maar dan geeft hij aan dat ik moet racen terwijl ik totaal niets zie?

Hoe kan ik dit oplossen?

Speel trouwens op een Xbox, die ik in 2013 heb aangeschaft.

Gr.

Fresso

Bewerkt: door Fresso
Link to comment
Delen op andere websites

De random auto's op het parkeerplaats zitten allemaal op slot, wel staat er een auto met iemand er in en staan er in de buurt 2 mensen.

Als ik de straat op loop kan ik elke auto pakken maar wijst hij mij dmv een gele pijl terug naar dat parkeerplaats

Link to comment
Delen op andere websites

Er moet 'n blauwe cirkelvormige marker op de parkeerplaats verschijnen. Zodra je daarin loopt start hij het racemenu op en kun je kiezen uit 'n aantal auto's. Als je dat eenmaal gedaan hebt start de race zelf.

Zoals ik je nu hoor mis je die blauwe cirkelvormige marker. In dat geval zit er niets anders op dan de game opnieuw op te starten. Helpt dat ook niet, dan zou ik contact opnemen met Rockstar Support.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Nou was er gisteravond wel een storing bij r* want de jobs werkte allemaal niet, wel dat de ringen tezien waren maar als je er in liep werd je er gelijk weer uit gezet...

Ik had daar last van en van andere hoorde ik het ook...

Wij spelen ook op de Xbox.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

De Jobs werken niet op dit moment waardoor mogelijk ook de eerste race niet is. R* hoopt snel een oplossing te hebben.

Mogelijk dien je dus even te wachten tot ze vandaag of morgen weer werken.

Voor de mensen die wel de eerste verplichte job hebben gedaan is het wel mogelijk om in freeroam te spelen.

Update: De jobs lijken (op de PS3 iedergeval) weer te werken :)

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...