Jump to content

Plaats hier je gta 5 online SELFIE fotos


mert17

Recommended Posts

De enige selfies die ik heb, zijn selfies van de LibertyKillerZ GTA V Challenges. Er zijn er nog veel meer, maar dit waren de lastigste tot nog toe. Ga er maar aan staan. :puh:

Boven op het kabelbaanhuisje van Mt Chillad met op de achtergrond m'n truck met oplegger die ik naar boven heb gereden.

0_0.jpg

Met 'n Titan bovenop het heliplatform van het Maze bankgebouw.

0_0.jpg

Op het dak van de vuurtoren.

0_0.jpg

Met m'n Sentinel Convertible in/op 'n schotelantenne in Blaine County.

0_0.jpg

Op de top van 'n windmolen.

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Er is al een topic waar je je snapmatic foto's kan laten zien :)

Deze kan je hier vinden.

Het gaat hier toch alleen maar om de selfies.... :ch:

Deze vond ik wel leuk omdat ik dat blaas poppetje op de achtergrond als avatar heb op de SC.

post-139012-0-07227100-1401967510.jpg

Mijn 2de karakter waar m'n vrouw mee speelt, Mrs. Weazle

post-139012-0-45390900-1401967627.jpg

Deze is wel grappig omdat in real life mijn achter naam ook Raven is...

post-139012-0-04582100-1401967655.jpg

Contrast plaat, m'n "nieuwe" auto opgehaald in m'n nette pak... 8)

post-139012-0-55592300-1401967799.jpg

:bier:

Bewerkt: door WaXweazle1976
Link to comment
Delen op andere websites

En nu is daar 'n apart topic voor, ik zie het probleem niet zo.

Sowieso .... zolang de moderatie niet ingrijpt, wie zijn jullie dan wel niet om hier iets van te zeggen? En dat geld niet alleen voor Dexist en Sir Ballas in dit topic, maar eigenlijk voor alle topics en iedereen die geen lid van de moderatie is, maar wel continu anderen lopen te vertellen wat ze wel of niet mogen. Als jullie dat zo graag willen, meld je dan aan bij de moderatie of hou gewoon lekker je smoel dicht. Stelletje bemoeials. Door dat eeuwige gezever van betweterige kleuters zoals jullie, kom ik hier iig met steeds minder plezier 'n kijkje nemen.

Sorry moderatie, maar na weken van op m'n tong bijten moest ik dit ff kwijt.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

ja, :cab: en in het algemene gta topic ook.

hier een paar zelfportretten van moi;

0_0.jpg

hier heft een maatje van me de 'Dunce hat' terwijl we gewoon in een normale lobby zitten..

0_0.jpg

hier zit ik ergens waar je normaal helemaal niet kan komen..

0_0.jpg

toen ik net mn jester had..

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

En nu is daar 'n apart topic voor, ik zie het probleem niet zo.

Sowieso .... zolang de moderatie niet ingrijpt, wie zijn jullie dan wel niet om hier iets van te zeggen? En dat geld niet alleen voor Dexist en Sir Ballas in dit topic, maar eigenlijk voor alle topics en iedereen die geen lid van de moderatie is, maar wel continu anderen lopen te vertellen wat ze wel of niet mogen. Als jullie dat zo graag willen, meld je dan aan bij de moderatie of hou gewoon lekker je smoel dicht. Stelletje bemoeials. Door dat eeuwige gezever van betweterige kleuters zoals jullie, kom ik hier iig met steeds minder plezier 'n kijkje nemen.

Sorry moderatie, maar na weken van op m'n tong bijten moest ik dit ff kwijt.

Sorry dat ik hierop reageer, maar de moderator team is ook niet full-time online he, of hebben hier geen rechten om te modereren, dan is het een kwestie van wachten.

Ik kan Dexist zijn reactie goed begrijpen, en waarom zou iemand zonder 'rechten' geen sturende opmerking mogen maken, hij zegt enkel dat er al een vergelijkbaar topic is waar gepost kan worden, hij zegt niet dat het moet.

Als ik mij zelfs goed herinner, is er al een selfie topic geweest en is deze al verwezen naar de snapmatic topic, of deze is samengevoegd ermee.

Overigens, pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

En nu is daar 'n apart topic voor, ik zie het probleem niet zo.

Sowieso .... zolang de moderatie niet ingrijpt, wie zijn jullie dan wel niet om hier iets van te zeggen? En dat geld niet alleen voor Dexist en Sir Ballas in dit topic, maar eigenlijk voor alle topics en iedereen die geen lid van de moderatie is, maar wel continu anderen lopen te vertellen wat ze wel of niet mogen. Als jullie dat zo graag willen, meld je dan aan bij de moderatie of hou gewoon lekker je smoel dicht. Stelletje bemoeials. Door dat eeuwige gezever van betweterige kleuters zoals jullie, kom ik hier iig met steeds minder plezier 'n kijkje nemen.

Sorry moderatie, maar na weken van op m'n tong bijten moest ik dit ff kwijt.

Sorry dat ik hierop reageer, maar de moderator team is ook niet full-time online he, of hebben hier geen rechten om te modereren, dan is het een kwestie van wachten.

Ik kan Dexist zijn reactie goed begrijpen, en waarom zou iemand zonder 'rechten' geen sturende opmerking mogen maken, hij zegt enkel dat er al een vergelijkbaar topic is waar gepost kan worden, hij zegt niet dat het moet.

Als ik mij zelfs goed herinner, is er al een selfie topic geweest en is deze al verwezen naar de snapmatic topic, of deze is samengevoegd ermee.

Overigens, pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Bedoel je deze? Klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

in het snapmatic topic kan je ook je selfie's posten :7
En nu is daar 'n apart topic voor, ik zie het probleem niet zo. Sowieso ....
Overigens, pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Zo...Dat zijn we weer kwijt... Back on topic...? ;)

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hier al meerdere malen is gezegd, is dit topic compleet overbodig en kunnen foto's, al dan niet selfies, in dit topic worden geplaatst. Bij deze wordt dit topic dan ook gesloten slotje.gif

Ik zou bovendien iedereen willen verzoeken in het vervolg topics waarvan je denkt dat ze er niet horen, gewoon te rapporteren en geen verdere reacties te plaatsen. Een moderator zal dan zo snel mogelijk controleren of het topic dient gesloten/verwijderd te worden.

Dit gebeurt niet altijd binnen de vijf minuten na het openen van het topic. Vandaag had ik een examen, ik heb nog drie weken examens, ik hoop dat jullie me wel één middag in de zon met wat vrienden gunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...