Scarface92 Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Geplaatst: 5 juni 2014 Ontwikkelaar: Remedy EntertainmentUitgever: Microsoft StudiosGenre: Actie/AvontuurPlatforms: Xbox OneAantal spelers: OnbekendRelease: 2015Quantum Break blurs the line between television and gameplay, integrating the two into one seamless, uniquely immersive experience. It’s a revolutionary entertainment experience that weaves the cinematic action of intense gameplay with the tension and drama of scripted television, creating a world where each has a direct impact on the other.Link: http://remedygames.com/games/Trailers en filmpjes: Screenshots:Een overzicht met alle screenshots kun je hier bekijken: http://remedygames.com/games/ Box art: Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Geplaatst: 5 juni 2014 Het concept hiervan spreekt me zeer aan. Hopelijk laten ze tijdens de E3 gameplay e.d. zien. Heb de XBO al in pre-order, met de release in NL staat het hier ook in huis. Is zeker iets om dan naar uit te kijken. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 (bewerkt) Het lijkt leuk om te spelen, alleen jammer dat het alleen voor XBOX ONE is. Als er ooit een PC-Versie uitkomt ga ik hem zeker in huis halen! Moet wel veel werk inzitten. Die gast heeft trouwens een grappig accent. Bewerkt: 6 juni 2014 door Twedeldie Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Valt me op dat er zo weinig aandacht voor is, hier. Want door vele wordt het toch geroemd voor het concept en de graphics. Op de Gamescom is voor het eerst gameplay beelden getoond: Tweakers.net heeft hier een preview van gemaakt, voor meer info: hier te vinden Laat maar komen, heb hier wel zin in. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Ik denk dat dit het antwoord van Microsoft is op InFamous: Second Son... Hij ziet er wel goed uit! Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Nee, dit was, als ik me het goed herinner, een antwoord op Heavy Rain... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Nee, dit was, als ik me het goed herinner, een antwoord op Heavy Rain... "Quantum Break moet een hele filmische ervaring worden, maar verwacht geen Heavy Rain, want het is wel echt een action-adventure game." Bron: Power Unlimited Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 maart 2016 Rapport Geplaatst: 18 maart 2016 Het is nog maar een paar weekjes en dan komt dit spel uit! Ik verheug me erop en heb hem al gepreordered/gedeeld met een kameraad van mij. Hij neemt de XO versie en ik de PC-versie. Flinke slap in the face voor XO gebruikers aangezien dit de console-exclusive moest zijn, maar mij hoor je niet klagen Reageren
Niked Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Geplaatst: 6 april 2016 (bewerkt) Geweldig! Ik heb de game juist uitgespeeld en moet zeggen dat dit hoogstwaarschijnlijk één van de beste van dit jaar gaat worden. De mogelijkheden zjjn simpelweg prachtig. Ik ben blij om eens iets anders te kunnen spelen dan "schiet - kutverhaal - schiet". Schieten voelt lekker aan, de mogelijkheden om de tijd even stop te zetten etc is ontzettend nice en niet overdreven,... Top Game Bewerkt: 10 april 2016 door Skullz-000 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Geplaatst: 6 april 2016 Dat is wel goed om te horen, maar het gaat dus wel om een kort spel als je hem zo gauw hebt uitgespeeld? Ik wacht nog op de redemption code, zou misschien zomaar een paar dagen kunnen duren. Reageren
Niked Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Geplaatst: 6 april 2016 (bewerkt) Nja, moeilijk te zeggen. Hangt af of je de tv-serie erbij rekent. Je zit zo'n 80 minuten een serie te kijken en rond de 4,5-5 uur echt te spelen. Bewerkt: 6 april 2016 door Skullz-000 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 april 2016 Rapport Geplaatst: 8 april 2016 Nja, moeilijk te zeggen. Hangt af of je de tv-serie erbij rekent. Je zit zo'n 80 minuten een serie te kijken en rond de 4,5-5 uur echt te spelen. Dat is dus erg weinig voor een game van 60 euro. :o Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Nja, moeilijk te zeggen. Hangt af of je de tv-serie erbij rekent. Je zit zo'n 80 minuten een serie te kijken en rond de 4,5-5 uur echt te spelen. Dat is dus erg weinig voor een game van 60 euro. :o Ja lijkt me ook. Kom je op 6-7 uur uit. Veel te weinig imo Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 april 2016 Rapport Geplaatst: 10 april 2016 Deze game speedrunnen zal dus niet lang duren... Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 april 2016 Rapport Geplaatst: 10 april 2016 Nja, moeilijk te zeggen. Hangt af of je de tv-serie erbij rekent. Je zit zo'n 80 minuten een serie te kijken en rond de 4,5-5 uur echt te spelen. Dat is dus erg weinig voor een game van 60 euro. :o Ja lijkt me ook. Kom je op 6-7 uur uit. Veel te weinig imo Doet me een beetje denken aan The Failure 1886, al was dat een spel wat in nog veel meer aspecten flink onderuit ging Voor 60€ zou ik me ook niet hieraan wagen, daarom kwam die deal met een vriend goed uit. Van de reviews die ik heb gelezen schijnt dit wel een goed spel te zijn, maar niet bepaald uitzonderlijk geweldig. Zelf wacht ik nog steeds op de PC code, al blijkt de PC port van het niveau likmevessie te zijn. Nog erger dan Batman: Arkham Knight claimen sommigen op reddit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.