turbobulldog Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) hallo allemaal ik heb sinds een paar dagen GTA Santa Andreas, en nu heb ik in het opties menu de instelling gewijzigd voor het beeldscherm en nu is de frequentie te hoog, en kan ik hem niet meer opstarten, ik heb hem al opnieuw geinstaleerd maar dat helpt niks,( ik heb hem al wel gespeeld dus de pc is snel genoeg) weet iemand hoe ik de instelling kan wijzigen of een andere oplossing gr patrick Bewerkt: 21 juli 2005 door turbobulldog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeemon Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ga naar Mijn documenten, dan naar GTA San Andreas User Files, en verwijder daar gta_sa.set. De instellingen zijn nu verwijdert en hij start op met een resolutie van 800X600X32 Succes, Zeemon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.