Ezra24rct3 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Ik heb vandaag een minecraft server gemaakt, maar hoe kan ik die nou portforwarden? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Ik heb vandaag een minecraft server gemaakt, maar hoe kan ik die nou portforwarden? je kan ook een server huren op bijv www.cdhost.info is goedkoper voor je stroomrekening en dan kan je internet niet gehackt worden Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 Ik heb vandaag een minecraft server gemaakt, maar hoe kan ik die nou portforwarden? je kan ook een server huren op bijv www.cdhost.info is goedkoper voor je stroomrekening en dan kan je internet niet gehackt worden Stroomrekening valt wel mee hoor, zeker de laatste tijd dat computers zuiniger worden. Dat met internet gehackt worden.. Ik denk dat hij bedoelt dat hij een server wilt hosten voor wat vrienden toch? Zo nee, dan kun je beter een server hosten, kost maar een tientje per maand, dat is dan maar 2 pakjes minder per maand roken Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Jongens effe serieus hij heeft een server en wilt die portforwarden PS ik ga ook een server maken maar kan ook niet portforwarden Reageren
Votair Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Ik heb mijn server op Multicraft gezet, fcking veel werk. Reageren
PatricknL Geplaatst: 11 juni 2014 Rapport Geplaatst: 11 juni 2014 Ik heb nog een Linux VPS waar ik niks mee doe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.