Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

Gisteren heeft Postnl fouten gemaakt met de pre-orders van Voetbal International dus ook pas vandaag ontvangen. Kan helaas pas vanavond spelen :( Wie heeft trouwens allemaal FIFA15 voor de PS3?

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Phoe... tijdje niet gepost op 't forum maar wat een game zeg, ik heb 'm op de Xbox One en het speelt vloeiend, ziet er grafisch mooi uit en ik kan met mijn favoriete Club spelen (Cambuur!! :dans: ) omdat ik geen fanatieke FIFA speler ben vond ik de game op sommige raakvlakken wel moeilijk ik speel op Prof in Carriere, Semi is me wat te makkelijk maar prof is wel pittig voor me want ik kom met mijn club Cambuur bij geen één team voorbij de verdedigers heeft iemand hier tips voor me? omdat ik de controls van de game nog niet helemaal onder de knie heb.

Bewerkt: door TrueSkum
Link to comment
Delen op andere websites

Miss kunnen we hier wel eens een toernooitje organiseren, lijkt me lachen. Ik ben alleen nog niet zo goed, t is toch weer ff wennen.

Btw Kai is dat Churchill?

Jazeker. :7

Een toernooitje organiseren lijkt me wel geinig, alleen moeten er wel genoeg spelers op hetzelfde platform spelen en moet er voldoende animo zijn. Misschien is een profclub ook wel leuk?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...