AXIO Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 (bewerkt) Gisteren heeft Postnl fouten gemaakt met de pre-orders van Voetbal International dus ook pas vandaag ontvangen. Kan helaas pas vanavond spelen Wie heeft trouwens allemaal FIFA15 voor de PS3? Bewerkt: 26 september 2014 door AXIO Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 (bewerkt) Ik heb hem voor de PS4. Bewerkt: 26 september 2014 door DeJarnoxD Reageren
TrueSkum Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 (bewerkt) Phoe... tijdje niet gepost op 't forum maar wat een game zeg, ik heb 'm op de Xbox One en het speelt vloeiend, ziet er grafisch mooi uit en ik kan met mijn favoriete Club spelen (Cambuur!! ) omdat ik geen fanatieke FIFA speler ben vond ik de game op sommige raakvlakken wel moeilijk ik speel op Prof in Carriere, Semi is me wat te makkelijk maar prof is wel pittig voor me want ik kom met mijn club Cambuur bij geen één team voorbij de verdedigers heeft iemand hier tips voor me? omdat ik de controls van de game nog niet helemaal onder de knie heb. Bewerkt: 27 september 2014 door TrueSkum Reageren
KoningJesper Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Ik heb m ook maar gekocht voor ps4! Fantastisch die grphi s en alles! Reageren
AXIO Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Ik speel al zoveel mogelijk maar ik zie weinig tot geen vooruitgang. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Probeer veel rond te tikken. Het heeft geen nut om als een gek de bal naar voren te werken, maar je moet rustig je kans afwachten. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Miss kunnen we hier wel eens een toernooitje organiseren, lijkt me lachen. Ik ben alleen nog niet zo goed, t is toch weer ff wennen. Btw Kai is dat Churchill? Reageren
GTA-FTW Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Ik heb hem voor me ps4 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Miss kunnen we hier wel eens een toernooitje organiseren, lijkt me lachen. Ik ben alleen nog niet zo goed, t is toch weer ff wennen. Btw Kai is dat Churchill? Jazeker. Een toernooitje organiseren lijkt me wel geinig, alleen moeten er wel genoeg spelers op hetzelfde platform spelen en moet er voldoende animo zijn. Misschien is een profclub ook wel leuk? Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Een toernooi is leuk, daarstraks zaten we al zeker met 4 die FIFA15 op de PS4 hebben als er nog wat bijkomen zit dat er wel in ja. Reageren
Niked Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 toernooitje Waarom niet ( Ik heb fifa15 ps4 ook binnen :$ ) Reageren
Dippie Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Ben ik hier de enige die FIFA15 op de PC heeft? Uiteraard speel ik wel met Xbox-controllers Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Geplaatst: 28 september 2014 Ben ik hier de enige die FIFA15 op de PC heeft? Uiteraard speel ik wel met Xbox-controllers Ik speel met een Logitech F710 op PC, Playstation lookalike controller dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.