Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ah das kut

Ook een behoorlijk vette fout tegen gekomen tijdens het spelen. Ik pakte de bal af in de zestien en kon de bal zo intikken. Wat doet de scheidsrechter? Fluiten voor rust en dus geen goal :7

Ah das kut...

Ik speel ook op PS4 btw. Het lijkt erop dat de meesten dat hier doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, op de ps4 kan je max 15 minuten opnemen. Maar ik vroeg me af of je de recording kan starten als de wedstrijd begint, hem bij rust stoppen en dan na rust weer een nieuwe beginnen. Dan heb je na wat edit werk de hele wedstrijd opgenomen. Kan dat?

Thanks alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Net voor de wedstrijd start begin je met opnemen, en je stopt in de pauze, en voor je begint start je m weer. ;) Misschien nog wat bij knippen in dat editing programma van de PS4 en je hebt de hele wedstrijd opgenomen en achter elkaar gezet!

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie ook zin om in een profclub te zitten die serieus speelt met mensen die hun positie serieus invullen goed samenspelen? Ik wordt altijd zo moe van dat h'tjes voetbal in profclubs waarbij zelfs de centrum verdediger in de spits speelt. Ik wil wel een club oprichten en kijken tot welke divisie we kunnen komen samen, lijkt me echt chill. Maar dan hebben we wel genoeg mensen nodig en ook mensen die verdediger willen spelen. Als bijna niemand dit wil kunnen we het oplossen door 352 of iets dergelijks te spelen.

Ik zelf zou graag op het middenveld spelen, het liefst op 10 maar andere plaatsen zijn ook ok. Ik kan niet zo goed verdedigen en ik ben ook niet goed in trucjes ofzo dus voorin is het voor mij heel lastig als ik ff alleen sta. Ik kan echter wel aardig schieten en vooral heel goed spel maken en als ik een goeie speler onder de knoppen heb, kan ik de bal ook overal neerleggen waar ik maar wil.

Btw Kai leuke potjes vanavond haha. Ik had nog nooit met een eredivisie team in fifa 15 gespeeld en direct met 3-0 winnen 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Proclubs is dit jaar echt weer heel mooi. In FIFA 14 was het brak dus speelde ik het niet meer, maar het is helemaal terug. Ik speel met een maat en Kai en dat gaat tot nu toe gewoon goed met 3 titels in 3 seizoenen (10, 9 en 8). Onze stats: 12W - 7G - 3V. Mijn pro is overigens al weer 86 ALG (met catalogusboosts ofc). Me gusta!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...