Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

Speel momenteel FUT en Carriere met mijn club: Cambuur :dans: nu in 't 2e seizoen na de 2e transferperiode hebt toch wel een mooi team samengesteld vind ik 0_0 met FUT ben ik net gepromoveerd in Seizoen maar ik moet nog aan alles een beetje wennen maar chill is 't wel. FIFA 15 sowieso een geslaagde game voor mij!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Speel momenteel FUT en Carriere met mijn club: Cambuur static.gif nu in 't 2e seizoen na de 2e transferperiode hebt toch wel een mooi team samengesteld vind ik smile2.gif met FUT ben ik net gepromoveerd in Seizoen maar ik moet nog aan alles een beetje wennen maar chill is 't wel. FIFA 15 sowieso een geslaagde game voor mij!

Speelt het een beetje leuk met Cambuur? Ze hebben voor namelijk best een leuk ploegje in het echt, maar ik vraag me af of het in FIFA ook wel aardig speelt. Kom je zelf ook uit Leeuwarden? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jep 058! in 't echt een leuke ploeg idd maar in FIFA zijn ze best matig ik speel dan op prof en dan is het echt knokken om een beetje hogerop te komen heb vorig seizoen met geluk de beker gewonnen en daarom dit seizoen ff 12 miljoen binnen gehaald van de Champions League lekker bedrag vooral omdat je nog niet eens begint met een startkapitaal van een miljoen heb nu veel betere spelers gekocht maar het sws echt knokken alleen Narsingh en Reijnen zijn wel aardig goed maar voor de rest niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes! ik kreeg in de 2e transferperiode zo'n raar aanbod ik had ooit een linksvoor gekocht voor 350.000 (ALG was 64) maar misschien één keer gespeeld in zijn hele carrière bij mijn club toen kreeg ik eerst een bericht dat ik 'm misschien wel moest uitlenen om hem verder te laten groeien omdat dit volgens hun een grote speler kon worden bij de 2e transferperiode kreeg ik voor hem een bod van 1.800.000 terwijl ie gezien zijn statistieken en vorm niet geweldig is en ik 'm nooit opstelde, was dit een foutje of komt dit wel vaker voor?

Trouwens weet iemand een beetje goede betaalbare keeper? ik heb nu 1.700.000 beschikbaar want ik heb nu Amos van United gekocht maar hij is niet slecht maar ook weer niet denderend.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan een foutje zijn ja aangezien zijn vorm ook niet goed was wat wel bij mijn spelers was. Of hij heeft veel gescoord of iets dergelijks.

Ik had Warmer Hahn gekocht in mijn tweede seizoen voor 1,5 miljoen of zo. Hij heeft nu bij mij aan het begin van seizoen drie 71 algemeen, hij is wel een aanrader.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke Warmer Hahn? bedankt dan ga ik even voor hem kijken :bier: Ja klopt dat is wel vooruitgegaan qua voorgaande FIFA's, bij Engelse clubs al helemaal wat een geluid ;) speel met mijn clubje op Crown Lane past er ook beter bij zo'n klein stadion bij Cambuur.

Trouwens mijn nieuwe spits Erik Hurtado doet 't geweldig in vijf wedstrijden 13 goals! (ook al waren het zwakke teams waar ik tegen moest o.a. Willem II, Go Ahead Eagles, Dordrecht.) zag 'm toevallig toen ik in de VS aan 't scouten was komt bij LA Galaxy vandaan voor maar liefst 1.800.000 maar goed dat heb ik wel zo'n speler over, Algemeen zegt vaak helemaal niks Hurtado is volgens mij 68 en doet 't prima terwijl ik ook spelers heb boven de 70 die geen reet doen trouwens Ik heb Leeuwin en Lukoki ook terug gehaald naar Cambuur ik had een betere verdedigers nodig dus Leeuwin weer terug gekocht en ben er super blij mee Lukoki heb ik terug gehaald omdat ik Rechts-midden verkocht had en het is geen onaardige speler en zijn prijs was ook wel flink gedaald in vergelijking met FIFA 14, sta nu 4e in de competitie alleen Ajax, PSV en Vitesse boven me toch aardig voor zo'n clubje ben helaas in de beker uitgeschakeld door Ajax 3-2 maar goed het loopt nu aardig goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Proclubs is dit jaar echt weer heel mooi. In FIFA 14 was het brak dus speelde ik het niet meer, maar het is helemaal terug. Ik speel met een maat en Kai en dat gaat tot nu toe gewoon goed met 3 titels in 3 seizoenen (10, 9 en 8). Onze stats: 12W - 7G - 3V. Mijn pro is overigens al weer 86 ALG (met catalogusboosts ofc). Me gusta!

Chill, kan ik ook meedoen? is er nog een CAM vrij in jullie opstelling?

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een mogelijkheid om Zivkovic bijvoorbeeld mee te laten spelen in Jong Ajax om zo ervaring op te doen en ze te laten groeien?

Nope, was die optie er maar. Wel jeugdspelers (supertalent scouten), jonger dan 16 jaar, kun je contracteren voor je jeugdelftal. Of ze in die periode groeien weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...