TekaLoca Geplaatst: 9 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Haha, ik wist niet eens dat je vanuit een vrije trap op die manier op doel kon schieten. Het is dan ook geen schot, maar een voorzet die je gewoon naar doel richt. Alsnog prachtig Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Iemand dit ooit eerder gezien? Haha geweldig! Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Ik moet overigens wel zeggen dat het leuk is om op zo'n manier - dus met een balletje achter je standbeen langs - te scoren. Vooral in Ultimate Team wedstrijden in lage leagues, waar je vaak met dubbele cijfers kunt winnen, is het de moeite waard om zulke dingen uit te proberen en mooie doelpunten te maken. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Hoe doe je dat eigenlijk? Wil het wel eens proberen. We doen nu steeds bij een maat toernooitjes. Vandaag ging ik met het nationale elftal van België. Steeds afstandsschoten, en die gingen er ook nog in. Waren wel weer een paar mooie potjes Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 (bewerkt) Hoe doen jullie die afstandsschoten? Bij het minste beetje kracht is het huizenhoog over hier. Afstandsschoten doe je toch gewoon met rondje hé? Bewerkt: 9 oktober 2014 door MegaPilot Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 (bewerkt) En ik houd R1 ingedrukt Voor de PC weet ik de knop helaas niet. Staat vast wel ergens onder 'finesseschot' o.i.d. @hieronder: Ik zal het vandaag eens uittesten. Bedankt! Bewerkt: 10 oktober 2014 door _Night-Men_ Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Hoe doe je dat eigenlijk? Wil het wel eens proberen. Zo uit m'n hoofd met linker schouder button en de schietknop. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Gewoon vol op doel schieten met 3 powerbalkjes. Ik druk geen andere knoppen in hiervoor. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 (bewerkt) En ik houd R1 ingedrukt Voor de PC weet ik de knop helaas niet. Staat vast wel ergens onder 'finesseschot' o.i.d. @hieronder: Ik zal het vandaag eens uittesten. Bedankt! Een gedurfd schot met L2 + rondje dus? Controls zijn hetzelfde op PC hoor, ik gebruik controller met standaard settings. Bewerkt: 10 oktober 2014 door MegaPilot Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Jongen ik heb van Kai godverdomme een 30m vrije trap binnen gekregen zonder dat er iets aan te doen was, sindsdien zet ik altijd nog een verdediger om weg te koppen voor doel. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 (bewerkt) Oh jongens, L2 + rondje(gedurfd schot) is inderdaad dé oplossing voor mijn probleem. Afstandsschoten zijn nu veel beter. Bedankt! Bewerkt: 10 oktober 2014 door MegaPilot Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 2 dagen geleden heb ik een heerlijke vrije trap genomen van bijna de andere helft, zie hieronder het resultaat: Het was een potje tegen TekaLoka voor de toernooi van KaiSkillz, waar ik aan mee doet. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Tering, wat een doelpunt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Man man man, wat een geluk. Reageren
AXIO Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 https://www.easports.com/nl/fifa/game-data/media/XanderYaFool/fifa15-ps3 Ik kreeg de bal er maar niet in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.