KoningJesper Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik moet altijd als ik de FUT web app mijn beveiligingen vraag beantwoorden en altijd is deze dezelfde. Maar opeens, sinds vandaag is het een andere vraag, waar ik het antwoord niet van weet. Weet iemand hoe dit komt? Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Het kan niet zijn dat het opeens een andere vraag is. Je moet dan vast ingelogd zijn met een ander account of je hebt ooit eens je vraag veranderd. Normaal is het altijd dezelfde, aangezien je de vraag zelf uitkiest. Het antwoord op de vraag zal dus ook altijd dezelfde zijn. Wanneer dit niet zo is, zul je even contact op moeten nemen met EA Sports. Ik heb je topic overigens samengevoegd met die van FIFA 15. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Hetzelfde account en ik heb m niet veranderd. Gehacked? Reageren
Dippie Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Kun je nog wel gewoon inloggen via Origin (als je PC gebruikt tenminste) of inloggen op je console (ik weet niet precies hoe dat gaat). Check ook direct of je gegevens nog kloppen (email-adres, geboortedatum, eventueel je naam, of je alle vrienden nog in je vriendenlijst hebt staan). Is dit niet het geval, dan is de kans groot dat je gehackt bent (dit hoeft uiteraard niet) en moet je direct contact met EA op gaan nemen. In jouw geval zou ik eerst kijken of je de beveiligingsvraag kunt veranderen, en verander ook direct je wachtwoord, gewoon om zeker te zijn. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Gegevens zijn hetzelfde, kan gewoon nog inloggen op Origin en ook op FUT, alleen weet ik de vraag niet omdat ik die niet ken... Reageren
Dippie Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Hmmm, dan zou ik toch even contact opnemen met EA. Ze gaan dan waarschijnlijk enkele gegevens controleren waarna ze je beveiligingsvraag aanpassen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Oke thx! Zou ik.mailen of bellen en welk nimmer/mail? Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Hier kun je contact opnemen met EA Sports. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Hmm is er echt geen mail ofzo, kan ik iig niet vinden. Bellen vind ik namelijk echt kut. Als het neit anders kan wil ik het natuurlijk wel doen Reageren
Dippie Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Bellen is sneller, en ook veel makkelijker. Het controleren van gegevens is dan makkelijker te doen, en je kunt daarna meteen weer verder spelen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Oke maar nu opeens wordt de vraag niet meer gesteld. wtf... Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Denk t. Weten jullie alleen hoe je de vraag veradnert? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Dat kan voor zover ik weet alleen als je het antwoord op je oude vraag wel weet. Dan kun je gewoon op ea.com inloggen, rechts op je gebruikersnaam klikken, 'My Account' selecteren. Klik vervolgens op de pagina die verschijnt op 'Security', en daar kun je het dan wijzigen. Maar dan moet je wel eerst het antwoord op je oude vraag invullen Anders moet je alsnog met EA contact opnemen. Afgelopen april kon ik gewoon via een chatvenster met een EA-medewerker praten, dat was FUT 14 gerelateerd. Misschien is bellen verplicht als het om zaken betreft je account gaat, ik weet het niet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Proclubs is dit jaar echt weer heel mooi. In FIFA 14 was het brak dus speelde ik het niet meer, maar het is helemaal terug. Ik speel met een maat en Kai en dat gaat tot nu toe gewoon goed met 3 titels in 3 seizoenen (10, 9 en . Onze stats: 12W - 7G - 3V. Mijn pro is overigens al weer 86 ALG (met catalogusboosts ofc). Me gusta! Ondertussen weer in divisie 1 met m'n pro die 86 ALG heeft als spits en 89 als CAM. Ben de laatste dagen wel meer bezig met carriere dan met proclubs. Divisie 1 halen gaf me zo veel voldoening dat ik er geen zin meer in heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.