Kaitjee98 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Is het bij jullie ook zo dat de keeper de meest moeilijke ballen uit de goal tikt, maar de simpelste ballen door laat gaan? De keepers zouden dit jaar flink verbeterd moeten zijn, maar ik merk er nog maar weinig van. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Is het bij jullie ook zo dat de keeper de meest moeilijke ballen uit de goal tikt, maar de simpelste ballen door laat gaan? De keepers zouden dit jaar flink verbeterd moeten zijn, maar ik merk er nog maar weinig van. Jup. De tegenstander z'n keeper houdt veelal ook veel meer tegen dan de mijne, hoe goed mijn keeper ook is. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Geen last van gehad, wel filmpjes gezien Toen ik mijn opstelling customizede, dus de plekken veranderen was de nieuwe positie van mijn CV, LI. En zijn symbool is geen geel rondje maar een geel, met zwart omlijn driehoekje. Weet iemand WTF dit is? >>> Door Visser23: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de 'bewerk'-knop te gebruiken.<<< Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Net kreeg mijn keeper 10,0 als beoordeling van zijn wedstrijd. Met 16 reddingen was dat ook niet echt overdreven. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Geplaatst: 9 november 2014 (bewerkt) Wat een oplichters bij EA!!! Nu er geen CC bij FIFA 15 op de PS4 is, wilde ik een teampje maken voor FIFA 14 op de PS3. Maar dat kan niet omdat het team wat ik net heb gemaakt alleen voor FIFA 15 op de PS3 is, moet ik dat zeker gaan kopen. Grrrr… :@ :@ :@ :@ :@ :@ Bewerkt: 9 november 2014 door KoningJesper Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2014 Sinds een aantal dagen weer verder gegaan met m'n managerscarriere bij Chelsea. Met nog 2 wedstrijden te gaan in de Premier League sta ik eerste met 85 punten. Manchester City staan tweede met 78 punten. Eerste titel is zo dus binnengehaald! Er zijn echter nog 4 wedstrijden in totaal: de finales van de FA Cup en de Champions Cup en de 2 resterende competitiewedstrijden (die nergens meer om gaan). Wat een mooie CC-campagne was dit voor m'n team. Ik werd eerste in de groep met twee keer winst en vier gelijke spelen. In de 16e finale speelde ik over 2 wedstrijden 3-3 tegen AS Monaco waardoor er verlengingen en daarna strafschoppen kwamen. 11-10 (in mijn voordeel) was het resultaat van die strafschoppenreeks. Was echt een hele mooie! Vervolgens werd Shakhtar makkelijk opzij gezet met 5-2 over twee wedstrijden, maar wat daarna volgde was een enorme klepper: Real Madrid. In de eerste wedstrijd ging ik met 1-0 de boot in, en terecht. Het was dus van moeten in de returnwedstrijd. Ik kwam daar al snel op achterstand, waardoor ik dus al zeker 3 keer moest scoren als ik Real wou tegenhouden. Ik kreeg echter nog een doelpunt tegen waardoor ik weer tegen een achterstand aankeek. Toen begon la remontada: alles op de aanval, Hazard achter de spits, Costa ingebracht. Eindresultaat: 5-2 (5-3 over twee wedstrijden). Ik dus door naar de finale tegen Bayern München Nu ik terug kijk op mijn wedstrijden in de FA Cup, kan ik daar uit concluderen dat de 16e finale (Everton, 5-1), de kwartfinale (Manchester City, 2-1) en de halve finale (Arsenal, 1-0) interessanter was dan de finale zelf (Swansea), al moet ik die nog wel spelen. Dan was er nog de Capital One Cup, maar daar lag ik in de 4e ronde al uit. Treurig dus Nu nog volop voor die twee bekers gaan! Sorry voor mijn enthousiaste post, maar carriere is plots veel leuker op FIFA 15! Vooral met de volledige Premier League. Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Ahh, dat gaat zeker netjes, Teka! Wel jammer van de resultaten in de Capital One Cup. Ik ben zelf bezig met een spelerscarriere. Ik ben begonnen bij Cambuur, maar daar ging ik erg snel omhoog. Ik heb dus in de eerste transferperiode een transferverzoek aangevraagd ben direct naar Sevilla gegaan. Daar ben ik nu basisspeler en tevens de beste speler in het team (84 algemeen). Ik wil eigenlijk nog even aanvoerder worden, want dat ben ik helaas nog niet. Het is wel leuk om te spelen, maar soms erg moeilijk om een hoog cijfer te halen. Reageren
Together Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Hoe kan je ooit 84 algemeen halen? :o Ik heb maar 67 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Ahh, dat gaat zeker netjes, Teka! Zeker! Alle wedstrijd met inzet werden gewonnen. De Champions Cup won ik dankzij een 3-1 zege tegen Bayern, Swansea werd met 2-0 opzij gezet in de FA Cup-finale, ik won de Community Shield tegen Manchester City (2-0) en in de Europese Supercup won ik met 3-0 van AS Roma. Voorlopig ook eerste in mijn nieuwe seizoen na zeges tegen Manchester United (0-2), City (3-1) en Wigan (1-6). Zo mooi dit! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 (bewerkt) Hoe kan je ooit 84 algemeen halen? :o Ik heb maar 67 Je hebt zogenaamde verdiensten. Als je bijvoorbeeld 10 keer een doelpunt maakt in je carrière gaat je afmaken met +1 omhoog (om maar een voorbeeld te schetsen). Zo zijn er een heleboel van die verdiensten die je prof beter kunnen maken. Daarnaast kun je in de EA Sports catalogus bonussen voor je prof kopen, zoals een dribbel-boost. Bewerkt: 10 november 2014 door KaiSkillzz Reageren
Together Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Geplaatst: 10 november 2014 Ah, zo werkt dat dus. Bedankt! Reageren
TheuNauz Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Speelt er nog iemand hier Online Profclubs? Het gaat nu best lekker. Speel met een vast groepje van drie man: een linkerspits, rechterspits en een CAM. Zelf speel ik de linkerspits. Als je goed op elkaar ingespeeld bent is het echt wel leuk. Zitten nu in divisie 2. Hieronder een overzichtje van mijn stats: Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Ben net spelers carrière beginbeb, online dan ook maar weer ff op pakken. Offline is echt heel leuk itt eerder pogingen. Nu uotgeleend door ajax aan een Engelse laag spelende ploeg Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=gE7BioDxnLsOT:ps3 Mijn FUT, nu sparen voor Pgoba en dan weet ik niet meer wat ik moet halen. Ik denk dat ik er dan maar een hybrid van maak Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 https://www.easports...7BioDxnLsOT:ps3 Mijn FUT, nu sparen voor Pgoba en dan weet ik niet meer wat ik moet halen. Ik denk dat ik er dan maar een hybrid van maak Pogba past daar echt niet, geeft alleen maar rode lijnen in dat team. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.