Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mailtje van m'n club dat ik Thorgan Hazard moet uitlenen als ik 'm toch niet ga gebruiken. Net nadat hij aankomt stond hij meteen in de basis. :7 (En net na die bewuste eerste wedstrijd krijg ik die commentaar...)

2de fail: mailtje van Laporte dat hij vaker wilt spelen. Dude, je staat godverdomme bijna ELKE wedstrijd in de basis en nu zit je terwijl je geblesseerd bent en ik je niet kan opstellen te zeuren dat je niet speelt?

Jemig man. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Mailtje van m'n club dat ik Thorgan Hazard moet uitlenen als ik 'm toch niet ga gebruiken. Net nadat hij aankomt stond hij meteen in de basis. emo.gif (En net na die bewuste eerste wedstrijd krijg ik die commentaar...)

2de fail: mailtje van Laporte dat hij vaker wilt spelen. Dude, je staat godverdomme bijna ELKE wedstrijd in de basis en nu zit je terwijl je geblesseerd bent en ik je niet kan opstellen te zeuren dat je niet speelt?

Jemig man. emo.gif

Vind 't wel raar dat alles aan het spel mankeert bij jou. Misschien kan je beter een andere disc kopen van FIFA 15 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mailtje van m'n club dat ik Thorgan Hazard moet uitlenen als ik 'm toch niet ga gebruiken. Net nadat hij aankomt stond hij meteen in de basis. :7 (En net na die bewuste eerste wedstrijd krijg ik die commentaar...)

2de fail: mailtje van Laporte dat hij vaker wilt spelen. Dude, je staat godverdomme bijna ELKE wedstrijd in de basis en nu zit je terwijl je geblesseerd bent en ik je niet kan opstellen te zeuren dat je niet speelt?

Jemig man. :7

Stuur m lekker terug naar athletic bilbao

Link to comment
Delen op andere websites

Na lang twijfelen de 'fuck it'-knop omgezet en FIFA 15 gewoon voor de PS3 gekocht. 14 had ik overgeslagen, dus voor mij is er toch behoorlijk wat veranderd. Die nieuwe menu's zijn erg wennen maar uiteindelijk toch wel handig. Ook heb ik eerst flink moeten klooien met de gameplay sliders om tot een voor mij prettige spelervaring te komen, maar ik heb nu een redelijke balans gevonden tussen speelplezier en uitdaging.

Heb al twee carrières lopen. Eentje als manager van Arsenal, waarin ik zonder al te veel problemen mee draai in de top 3 en nu bezig ben om Draxler naar Londen te halen - een speler die in het echt ook al lang in verband wordt gebracht met Arsenal. Verder nog een als speler, waarin ik door Ajax ben uitgeleend aan Barnsley, waar ik samen speel met bijvoorbeeld Turnbull, oud-reservedoelman van Chelsea. Denk dat ik na dit seizoen nog een keer uitgeleend zal worden, aangezien Ajax op de een of andere manier Robbie Keane heeft opgepikt, die me waarschijnlijk nog wel een tijdje uit de basis houdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik in de voorbereiding nog bij Ajax speelde had Keane 79 ALG en zelf zit ik na een half seizoen bij Barnsley net aan de 70, dus het is te hopen dat zijn algemeen snel daalt vanwege zijn leeftijd zodat ik volgend seizoen misschien aan spelen toe kom. Anders gewoon nog maar een jaartje ergens op huurbasis spelen, hopelijk dan wel iets hoger dan de League 1. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...