Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Haha toevallig. Bij mijn carrière heeft Ajax ook Robbie Keane gekocht. Ik sta nu eerste met Feyenoord. Gaat heerlijk. Heb Lucas Andersen van Ajax overgenomen, hehe.

• Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

138

• TekaLoca

86

• KoningJesper

58

• LionOfHolland

41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja, van z'n potentieel heb ik nog niks gemerkt. Is zelfs gedaald naar ALG 79 en constant geblesseerd. Varane hetzelfde verhaal, maar ALG 81.

Simuleer je weleens wedstrijden? Mijn Varane is namelijk gewoon al 87 rated..

Geplaatst:

Ja, van z'n potentieel heb ik nog niks gemerkt. Is zelfs gedaald naar ALG 79 en constant geblesseerd. Varane hetzelfde verhaal, maar ALG 81.

Simuleer je weleens wedstrijden? Mijn Varane is namelijk gewoon al 87 rated..

Redelijk vaak zelfs. :$
Geplaatst:

Nou daar zit het probleem. Speel alle wedstrijden (en win ze liefst ook) en je zult zien dat je spelers beter zullen worden. Met wedstrijden te simuleren worden ze meestal niet beter, maar alleen maar slechter (na enkele seizoenen).

Geplaatst:

Oh ja, dat speel ik ook nog. Ik ben bij Barça begonnen, voorbereiding meegespeeld en zeker indruk gemaakt met een paar doelpunten, maar toch een transfer aangevraagd. Ik speel nu op uitleenbasis bij Standard Luik en ben daar de man van de competitie :puh:

Geplaatst:

Het wonder is geschied, hoor. Op de laatste dag van de competitie kampioen geworden met Arsenal (een makkelijke thuiswedstrijd tegen West Bromwich) doordat Everton punten liet liggen. Ik wist dat ze een goed team hadden, maar dat ze op een haar na de BPL zouden winnen, had ik niet verwacht. Maar goed, het eerste kampioenschap is binnen dus, en nu wil ik in Europa voor een prijs gaan. Afgelopen seizoen knullig uitgeschakeld door Olympique Lyon in de Europa League - dat ik niet door de poulefase van de CL kwam was op zich al treurig, maar dat ik in de allesbeslissende fase van de wedstrijd een penalty weggaf, is natuurlijk onvergeeflijk. nopompom.gif

Ik wil nu eigenlijk weer verdergaan met m'n spelerscarrière, maar ik vraag me iets af... hoe lang doen jullie over een seizoen? Ik ben nu halverwege mijn eerste seizoen, omdat het gewoon zó lang duurt als je vrijwel elke wedstrijd moet spelen, zeker in de lagere Engelse competities. Spelen jullie echt al die wedstrijden? Hoe hou je dat in vredesnaam vol? Ik skip/simuleer soms even wat matches op de kalender, maar dat betekent dus dat je speler überhaupt niet speelt, dus dat schiet ook niet zo op.

Geplaatst:

Carriere met Ajax. Paar probleempjes:

- Verloren van Groningen

- Gelijk tegen Luik :( (Na slotoffensief met opstelling 1-4-5)

- Verloren van Vitesse

- 4e met 13 punten achterstand op koploper Feyenoord

- Laatse in CL-poule (2 punten uit 3 wedstrijden, hadden er 4 moeten zijn)

Helemaal gefrustreerd erdoor, dus ik ga maar ff AC:U doen

Geplaatst:

Nou daar zit het probleem. Speel alle wedstrijden (en win ze liefst ook) en je zult zien dat je spelers beter zullen worden. Met wedstrijden te simuleren worden ze meestal niet beter, maar alleen maar slechter (na enkele seizoenen).

Bij mij worden spelers sneller beter als ik wedstrijden simuleer, hoor. Alleen moet die wedstrijd wel gewonnen worden.

Ik wil nu eigenlijk weer verdergaan met m'n spelerscarrière, maar ik vraag me iets af... hoe lang doen jullie over een seizoen? Ik ben nu halverwege mijn eerste seizoen, omdat het gewoon zó lang duurt als je vrijwel elke wedstrijd moet spelen, zeker in de lagere Engelse competities. Spelen jullie echt al die wedstrijden? Hoe hou je dat in vredesnaam vol? Ik skip/simuleer soms even wat matches op de kalender, maar dat betekent dus dat je speler überhaupt niet speelt, dus dat schiet ook niet zo op.

Ik speel inderdaad wel elke wedstrijd. Ben begonnen bij QPR en heb veel ratings gekocht waardoor mijn speler nu 88 algemeen is. Dan is het wel leuk spelen, haha. Maar een lagere competitie lijkt me niks om in te beginnen. Dat is ook mede de reden waarom ik die dingen gekocht heb in de catalogus van FIFA. Zo werd ik niet uitgeleend aangezien ik even goed was als de basis van QPR.

Geplaatst:

In m'n managerscarrière speel ik eigenlijk alle wedstrijden in een seizoen (competitie, beker, Europa...) met de club waar ik op dat moment manager van ben. De internationale vriendschappelijke wedstrijden als manager van een land simuleer ik meestal, de kwalificatiewedstrijden en eindrondes speel ik natuurlijk wel gewoon zelf.

Ik ben dus ook - eindelijk - begonnen aan de carrière-modus van FIFA 15, nadat ik eerst alleen FUT en Online Seasons heb gespeeld. Het eerste seizoen begonnen bij AZ, maar niet heel veel potten gebroken. In de halve finale van de beker uitgeschakeld door Ajax (kan het erger?), in de competitie net gekwalificeerd voor de Europa League. Nu in het tweede seizoen overgestapt naar PSV, waar ik kampioen moet worden. Met PSV heb ik me net gekwalificeerd voor de groepsfase van de Europa League. Ik ben benieuwd waar ik aan het eind van het seizoen sta. :)

Geplaatst:

En opnieuw heeft mijn karma me gered. In het tweede jaar met Arsenal ging ik vrijwel het hele seizoen aan kop, tot ik door een paar ongelukkige verliespotten werd ingehaald door Chelsea. Op de allerlaatste dag van de competitie stond ik op 90 punten, Chelsea op 91, en de laatste hadden een veel beter doelsaldo. De beslissende wedstrijden waren Arsenal - Norwich en Swansea - Chelsea, ik móest dus winnen van Norwich en Chelsea zou punten moeten laten liggen bij Swansea. En jawel, Chelsea speelt gelijk en ik win eenvoudig met 3-0. Tweede kampioenschap! :dans:

Verder nog geen Europese prijs. Ik ben tot de halve finale van de Champions League gekomen, waarin ik compleet werd weggespeeld door Bayern. Volgend seizoen weer een kans.

Geplaatst:

Werken jullie ook veel met de Youth Academy? Ik ben het hele seizoen door flink aan het scouten, vooral in Engeland, Frankrijk en Spanje. Heb nu een rechtsbuiten genaamd Jay Buchanan van 16 jaar en 71 algemeen bij de selectie gehaald. Maakte drie doelpunten in zijn eerste twee gesimuleerde wedstrijden. Dat wordt een grote.

Geplaatst:

Wauw, het is dat jij hier nu over begint, maar ik wist niet eens dat dit in de carrière-modus zat. :$ Ik ga me daar maar eens snel verder in verdiepen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...