Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

Werken jullie ook veel met de Youth Academy? Ik ben het hele seizoen door flink aan het scouten, vooral in Engeland, Frankrijk en Spanje. Heb nu een rechtsbuiten genaamd Jay Buchanan van 16 jaar en 71 algemeen bij de selectie gehaald. Maakte drie doelpunten in zijn eerste twee gesimuleerde wedstrijden. Dat wordt een grote.

Ja, daar werk ik ook heel veel mee. Dat doe ik met elke FIFA. Het zorgt echt voor geweldige talenten! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe geweldig is carriere dit jaar zeg :klap:

Talentjes worden enorme kleppers (Thorgan Hazard 83 ALG, Jese Rodriguez 83 ALG, Varane 87 ALG, Carvajal 84 ALG, Pogba 87 ALG, Coleman 85 ALG, Diego Costa 90 ALG, Reus 88 ALG), Chelsea blijft succesvol, me gusta!

Link to comment
Delen op andere websites

Net nog wat gecheckt en ik ben in het huidige seizoen nog ongeslagen. 30 keer gewonnen, 4 gelijke spelen en nog geen verliespartijen. 75 goals voor, 11 tegen :puh:

Wordt het dan niet tijd voor een niveautje hoger? Of speel je al Legendary?
Link to comment
Delen op andere websites

Mmm zit er over te denken om nog eens een nieuwe fifa te kopen men huidige is van 2013 en de deluxe editie is momenteel maar 30 euro in de psstore. Zit er veel vernieuwing in t.o.v de 13 editie en nieuwe features voor de ps3 versie?

Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

Mmm zit er over te denken om nog eens een nieuwe fifa te kopen men huidige is van 2013 en de deluxe editie is momenteel maar 30 euro in de psstore. Zit er veel vernieuwing in t.o.v de 13 editie en nieuwe features voor de ps3 versie?

Het hele menu ziet er compleet anders uit, de hoge diepte bal is niet meer zo OP en natuurlijk heb je geupdate spelers, teams en shirts.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, update van mijn spelerscarrière: met Barnsley kampioen van de Football League 1 geworden, op wonderbaarlijke wijze de Gouden Schoen gepakt (?!?!?) en dus vol goede moed terug naar Amsterdam. Frank de Boer bleek mijn bovengemiddelde prestaties echter niet voldoende te vinden voor een basisplaats, want hij besloot met een roulatiesysteem te gaan spelen waarin de ene week ik speelde en de andere week Zivkovic. Zivkovic is natuurlijk een megatalent in FIFA en mijn ALG was even hoog als dat van hem (75), dus in de januari-transfermarkt besloot ik een verzoek in te dienen om uitgeleend te worden. In de gehele maand maar twee aanbiedingen gekregen: van PEC Zwolle en Malaga. Besloten voor die laatste te kiezen (doh) - leuke club, heel aardige tenues, prima selectie. In mijn eerste wedstrijd raakte ik echter al ernstig geblesseerd. Gevolg: drie maanden aan de kant. Ik zit nu in mei met dus nog maar een paar wedstrijden te gaan, die ik gelukkig weer mag spelen, maar ik had me mijn tweede seizoen toch iets anders voorgesteld. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, update van mijn spelerscarrière: met Barnsley kampioen van de Football League 1 geworden, op wonderbaarlijke wijze de Gouden Schoen gepakt (?!?!?) en dus vol goede moed terug naar Amsterdam. Frank de Boer bleek mijn bovengemiddelde prestaties echter niet voldoende te vinden voor een basisplaats, want hij besloot met een roulatiesysteem te gaan spelen waarin de ene week ik speelde en de andere week Zivkovic. Zivkovic is natuurlijk een megatalent in FIFA en mijn ALG was even hoog als dat van hem (75), dus in de januari-transfermarkt besloot ik een verzoek in te dienen om uitgeleend te worden. In de gehele maand maar twee aanbiedingen gekregen: van PEC Zwolle en Malaga. Besloten voor die laatste te kiezen (doh) - leuke club, heel aardige tenues, prima selectie. In mijn eerste wedstrijd raakte ik echter al ernstig geblesseerd. Gevolg: drie maanden aan de kant. Ik zit nu in mei met dus nog maar een paar wedstrijden te gaan, die ik gelukkig weer mag spelen, maar ik had me mijn tweede seizoen toch iets anders voorgesteld. emo.gif

Ik was naar PEC gegaan, toch nog in eredivisie. Maar succes met je blessure :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...