Jump to content

Los Santos vs Los Angeles: een vergelijking van ruim 130 foto's.


Dexist

Recommended Posts

We weten allemaal dat GTA V er ontzettend mooi en gedetailleerd uit ziet! En ook dat het natuurlijk gebaseerd is op Los Angeles.

Nu kwam ik laatst op

reddit een grote verzameling tegen van ruim 130 foto's!

De verzameling toont een grote lijst van o.a. gebouwen in Los Santos, die zijn vergeleken met de gebouwen in Los Angeles, waarop ze zijn gebaseerd.

Deze vergelijking laat maar weer mooi zien hoeveel Los Santos toch op Los Angeles lijkt!

Het bewijst ook maar eens de kunsten van Rockstar, die een grote game toch zo mooi en gedetailleerd hebben kunnen maken.

Veel plezier met het bekijken!

In de spoiler hier onder staan alvast een paar:

PgNZMss.png

pQQxBsT.png

LlGZLBQ.png

b4pzCBP.png

otv4qnF.png

QjIHPcS.png

swMmsXb.png

CSD4gBv.png

pUdkQYP.png

NuRx5TN.png

qJHXqxV.png

csKXbUI.png

KsMAtIc.png

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Tof hoor, en dat wijst me er ook meteen weer op dat Grand Theft Auto V echt prachtig is ontworpen. Er zijn nog veel te veel plekken waar ik niet of nauwelijks ben geweest maa die absoluut de moeite waard zijn. In-game, heb ik het dan over. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zie je maar weer hoe Rockstar te werk gaat. Het Los Santos uit SA leek wel aardig op Los Angeles, daarintegen lijkt de GTA V variant sprekend. Evenals het Liberty City uit IV, wat eigenlijk net New York City is.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt zeer amusant om die vergelijkingen te zien. Ik heb ze samen met m'n vriendin bekeken, die niet zo geïnteresseerd is in GTA, maar wel in zulke gebouwen en monumenten en zo, en ook zij vond het prachtig om te zien hoe hard die zaken in-game leken op de echte.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...