Dexist Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 (bewerkt) We weten allemaal dat GTA V er ontzettend mooi en gedetailleerd uit ziet! En ook dat het natuurlijk gebaseerd is op Los Angeles. Nu kwam ik laatst op reddit een grote verzameling tegen van ruim 130 foto's! De verzameling toont een grote lijst van o.a. gebouwen in Los Santos, die zijn vergeleken met de gebouwen in Los Angeles, waarop ze zijn gebaseerd. Deze vergelijking laat maar weer mooi zien hoeveel Los Santos toch op Los Angeles lijkt! Het bewijst ook maar eens de kunsten van Rockstar, die een grote game toch zo mooi en gedetailleerd hebben kunnen maken. Klik hier om naar de immense lijst van foto's te gaan. Veel plezier met het bekijken! In de spoiler hier onder staan alvast een paar: Bewerkt: 8 juni 2014 door Dexist Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Ik kijk bijna elke dag op r/GrandTheftAutoV, staan elke dag weer bijzondere dingen op. Had deze ook al even bekeken, vergeet deel 2 niet! http://imgur.com/a/Xi8nA Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Toen ik in LA was zag ik al alle enorme overeenkomsten met GTA San Andreas - ik wist de weg ongeveer in LA door GTA. Maar dit... Dit is helemaal ongelooflijk. Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Tof hoor, en dat wijst me er ook meteen weer op dat Grand Theft Auto V echt prachtig is ontworpen. Er zijn nog veel te veel plekken waar ik niet of nauwelijks ben geweest maa die absoluut de moeite waard zijn. In-game, heb ik het dan over. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Ik herkende zelfs een aardig groot aantal gebouwen die ook in GTA San Andreas terug te vinden zijn. :$ Reageren
Scarface92 Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Zo zie je maar weer hoe Rockstar te werk gaat. Het Los Santos uit SA leek wel aardig op Los Angeles, daarintegen lijkt de GTA V variant sprekend. Evenals het Liberty City uit IV, wat eigenlijk net New York City is. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Prachtig. Vanuit dat oogpunt heb ik Los Santos nog niet bekeken. Mooi staaltje werk weer. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Sommige foto's vanuit GTA V lijken net echt. Er is natuurlijk veel werk ingestoken door R* om GTA V te krijgen zoals het nu is. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Had niet verwacht dat het zoveel vergelijkenissen zou hebben. Echt vet dit! Reageren
JustHano Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Soms moest ik ook wel even uitvogelen wat nou RL was en wat nou in-game was Complimenten, Rockstar! Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Soms moest ik ook wel even uitvogelen wat nou RL was en wat nou in-game was Complimenten, Rockstar! nou, rechts is RL en links is in-game. Reageren
JustHano Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Joohh, maar om zo maar te zeggen dat de in-game foto's net echt leken... Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Echt zeer amusant om die vergelijkingen te zien. Ik heb ze samen met m'n vriendin bekeken, die niet zo geïnteresseerd is in GTA, maar wel in zulke gebouwen en monumenten en zo, en ook zij vond het prachtig om te zien hoe hard die zaken in-game leken op de echte. Reageren
Niked Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 (bewerkt) Die vincent Thomas brug is slecht nagemaakt in gtav Geweldige foto's Bewerkt: 9 juni 2014 door skullz-000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.