DarkViper_Brian Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Hallo mensen ik weet hoe je die start button van windows 7 moet veranderen maar weet geen site waar je die buttons kan downloaden weten jullie een site? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Het zou al handig zijn mocht je zeggen met welk programmaatje die start button wilt veranderen. Met dit programma bijvoorbeeld zie ik al deze twee (1, 2) afbeeldingen. Met een beetje Googlen vind je normaal wel wat mogelijkheden. deviantart is over het algemeen een goede site om zulke dingen te vinden. Ik heb ook je topic verplaatst naar het Software-forum. Volgens mij hoort het daar meer thuis. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 8 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 (bewerkt) Windows 7 button Changer v2.6 dit gebruik ik Er staat bitmap ik weet nii wat da is weet iemand een andere programma deze snap ik niet dit programma gebruik ik nu Bewerkt: 8 juni 2014 door DarkViper_Brian Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Een bitmap is eigenlijk gewoon een afbeelding. Als je "Windows 7 button Change v2.6" ingeeft in Google Afbeeldingen vind je al een hoop resultaten (klik). Gewoon doorklikken op sommige afbeeldingen en je vind een pack met button-afbeeldingen. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 8 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 moet je ze opslaan of niet Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Deze website heeft me in het verleden goed geholpen! Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 8 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Deze website heeft me in het verleden goed geholpen! Waar moet je heen voor die button Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Typ in de zoekbalk: Start Dan krijg je genoeg resultaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.