muller295 Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 (bewerkt) Hey, Ik ben op zoek naar leuke sjonnie bakken om te tunen, bijvoorbeeld de Opel Manta uit New Kids, of in het spel heb je bijvoorbeeld de Karin Futo, en bakken als de Declasse Vigero kunnen ook lekker asociaal zijn Bewerkt: 8 juni 2014 door muller295 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Voodoo en Buccaneer zijn een aanrader Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Een juist aangepaste Peyote is ook een goede optie. Is samen met de Manana het dichtste dat je er bij zult komen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 De Weeny nog wat kan ook aardig tupperware zijn, en met zijn supercharger klinkt ie nog best leuk ook. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Ik zie in de Phoenix ook wel een sjonniebak. Die zou ik dus gebruiken. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Ik zie in de Phoenix ook wel een sjonniebak. Die zou ik dus gebruiken. Dit is op zich best wel jammer. De Phoenix is juist een hele mooie klassieke muscle car, wat tevens een icoon is voor Amerika Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Ik zie in de Phoenix ook wel een sjonniebak. Die zou ik dus gebruiken. Dit is op zich best wel jammer. De Phoenix is juist een hele mooie klassieke muscle car, wat tevens een icoon is voor Amerika Haha, volgens mij worden klassieke auto's zoals de Phoenix door Sjonnies vaak gebruikt. Ik weet het niet zeker, maar op tv zie je ook van die asociale 60+'ers in zulke bakken rijden. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Ik zie in de Phoenix ook wel een sjonniebak. Die zou ik dus gebruiken. Dit is op zich best wel jammer. De Phoenix is juist een hele mooie klassieke muscle car, wat tevens een icoon is voor Amerika Haha, volgens mij worden klassieke auto's zoals de Phoenix door Sjonnies vaak gebruikt. Ik weet het niet zeker, maar op tv zie je ook van die asociale 60+'ers in zulke bakken rijden. Phoenix a.k.a. Pontiac Trans am Onder andere bekend van tv: Smokey and the Bandit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.