ole23 Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Hallo forumleden. Ik stunt behoorlijk vaak in gta.ik probeer dan om steeds nieuwe plekjes te vinden om te stunten. ik maak dan gebruik van mijn bati.maar is dit wel een goede motor om mee te stunten of zijn er betere motors die sneller zijn.en goed accelereerd? Alvast bedankt voor de reacties Reageren
Together Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 (bewerkt) Shitzu Vader (iets in die richting..)is goed om mee te stunten. Omdat deze moter goed een 'wheelie' kan maken. Verbeter me als ik fout zit. Bewerkt: 8 juni 2014 door GTA5BOY Reageren
ole23 Geplaatst: 8 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Ik kan daar wel even naar kijken. Reageren
Nissan Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Dat moet de beste reden ooit zijn die ik net las. Motoren met een goed torque zijn over het algemeen goede stuntmotoren. Dit is in V eigenlijk alles behalve de choppers. De Bati is een goede kandidaat, samen met de Vader en Akuma. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Bati en de Sanchez double t Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Akuma kan je snel corrigeren en kan je snel wheelies maken en is daarom makkelijk voor mij om er stunts mee uit te halen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Bati en de Sanchez double t Als je iemand corrigeert, moet je wel gelijk hebben Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Bati en de Sanchez double t Als je iemand corrigeert, moet je wel gelijk hebben ik gebruik zelf de double t en is sneller en beter voor stunts Reageren
mert17 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Natuurlijk eeen DOUBLE T is de beste om mee te stunten Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Ik denk dat de Vader de beste is om mee te stunten, puur om de traction. Natuurlijk heeft ieder z'n eigen favoriete motor om mee te stunten, maar ik zou voor de Vader gaan. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 (bewerkt) Hangt ook een beetje af wat voor stunts je gaat doen zijn het stunts waar je een hoge snelheid voor nodig heb of is het op plekken waar je niet veel snelheid kan maken... Let daarom op de topsnelheid en de acceleratie, de Bati 801 heeft een goeie top en tractie maar de Akuma heeft weer een hele goeie acceleratie, redelijk goeie top en redelijke tractie. De Double-T overall een goeie motor vergelijkbaar met de Bati 801 alleen heeft de Bati 801 iets meer tractie en top... Mijn eerste gedachte zou niet uit gaan naar de Dinka Thrust maar hij heeft wel de hoogste topsnelheid en rem het best daar in tegen mist ie wat acceleratie en heeft wat minder grip... Dus waar heb je hem voor nodig en wat wil je ermee doen... Bewerkt: 12 juni 2014 door WaXweazle1976 Reageren
smartiepants Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Normaal is de ruffian de beste stunt motor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.